Kan sådan en cykel komme igennem syn?
Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 01-04-05 11:12

http://bimbos-fighters.de/umbauten/dragon.htm

Nogen der kan remse op hvilke ting der gør at den ikke kunne gå gennem syn?
-Hvis der da er nogen..

Jeg har ladet mig fortælle at det der med bagskærmen ikke skulle have den
store betydning mere..? -Right?

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-04-05 12:30

Oliver Bruchhaus [6000] wrote:
> [...]
> -Hvis der da er nogen..
>
> Jeg har ladet mig fortælle at det der med bagskærmen ikke skulle have den

Right. Lige om lidt er der en der linker til bekendtgørelsen fra
(vistnok) februar sidste år.

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-04-05 12:39

Torben Scheel wrote:

> Right. Lige om lidt er der en der linker til bekendtgørelsen fra
> (vistnok) februar sidste år.

Ups - glemte at checke link.. måske:
Manglende nr.pladelys
Forkert placerede bagblink
Konstruktive ændringer
Støj
Som et par stykker før synsfætteren går i rødt felt..

vh
Torben

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 01-04-05 11:55

Oliver Bruchhaus [6000] wrote:
> http://bimbos-fighters.de/umbauten/dragon.htm
>
> Nogen der kan remse op hvilke ting der gør at den ikke kunne gå gennem syn?
> -Hvis der da er nogen..

Mnjaeeh :-/
Nu er der jo ikke opgivet noget om skivernes faktiske mål!

--
Armand.

Fra : Brian Larsen

Dato : 01-04-05 12:37

On Fri, 01 Apr 2005 12:12:03 +0200, Oliver Bruchhaus [6000] wrote:

> [...]
> -Hvis der da er nogen..
>
> Jeg har ladet mig fortælle at det der med bagskærmen ikke skulle have den

Der er nogle spidse dimser på bagtandhjulet, jeg tvivler på at det er
reglementeret..

--
// Brian Lund Larsen - http://www.dfmc.dk/?id=673

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 01-04-05 12:52

Ja, jeg tænker tillige på de dræbere der sidder på det bageste tandhjul.
Såfremt cyklen ville gå gennem syn (tvivler), og ejeren senere vælter på
den, kunne selvsamme tandhjul bidrage med en skuffet mine. Med mindre han da
vælger en køredragt i kevlar...

Allan Poulsen
Aprilia SL1000

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-04-05 13:56

Brian Larsen wrote:

> Der er nogle spidse dimser på bagtandhjulet, jeg tvivler på at det er
> reglementeret..

Og sikringsclipsen mangler

--
vh