Toldsyn?
Fra : Martin Jensen

Dato : 31-03-05 21:52

Hey

Jeg skal til toldsyn, i næste uge, men jeg har forlagt tüv
godkendelsen.
Er denne live nødvendig for toldsynet, cyklen er en GSXR1000 og har
været synet i tyskland.

Mvh
Martin

Fra : Richard

Dato : 31-03-05 22:10

Martin Jensen wrote:
> Jeg skal til toldsyn, i næste uge, men jeg har forlagt tüv
> godkendelsen.
> Er denne live nødvendig for toldsynet, cyklen er en GSXR1000 og har
> været synet i tyskland.

Fremgår det ikke af dens Fahrzeugbrief? - det burde være nok at
medbringe til toldsynet. Bevis for afmelding er godt at have, men
tilsyneladende sjældent efterspurgt i praksis.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Jannick Andersen

Dato : 01-04-05 07:06

Martin Jensen <fisdan@mail.dk> skrev:
>Hey
>godkendelsen.
>Er denne live nødvendig for toldsynet, cyklen er en GSXR1000 og
> [...]
Jeg var til Toldsyn i onsdags og det eneste papir han kiggede på
var det tyske registreringsbevis, samt vejeseddel. Tror ikke
engang jeg har en TÜV godkendelse.

God fornøjelse

jannick

Fra : Martin Jensen

Dato : 01-04-05 07:44

Hey Igen

Mange tak for det hurtige svar.
Jeg har både fahrebrief og afmeldingsblanket, så jeg satser på alt
er i orden.

Tak for hjælpen til alle.

Mvh
Martin

Fra : Dr.Enduro

Dato : 01-04-05 09:09

De er fuldstændig fucking ligeglade, om din mc så har fået TÜV i
Tyskland i går. Ellers må du kunne finde alle oplysningerne på deres
hjemmeside, hvad du skal have med og sårn.

Hilsen Jan

Fra : Jan Jensen

Dato : 02-04-05 07:09

On 01 Apr 2005 06:43:58 GMT, Martin Jensen <fisdan@mail.dk> wrote:

>Hey Igen
>
>Mange tak for det hurtige svar.
>Jeg har både fahrebrief og afmeldingsblanket, så jeg satser på alt
>er i orden.

Det er også nok. med de 2 som du har

jeg var til toldsyn i tirsdags og havde taget alt hvad jeg havde med.
men synslederen sagde at han skulle bruge fahrebrief og
afmeldingsblanket og ikke andet fra tyskland

mvh. >> Jan Jensen <<