Kamera på tank
Fra : Christian Neess

Dato : 30-03-05 21:28

På kamera/video kameraer er der et standard skrue hul, så man kan sætte det
på stativ.
Kan mn få noget hvor man kan sætte det på tanken, sådan lidt ala en tank
taske, så bare istedet så man kan montere sit kamera på ??

Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-03-05 21:35

> [...]
> Kan mn få noget hvor man kan sætte det på tanken, sådan lidt ala en
> tank taske, så bare istedet så man kan montere sit kamera på ??

Det kan man da, men jeg ved ikke helt hvor man kan købe det herhjemme. Her
er der da lidt forslag: http://www.pashnit.com/more/cameramount.htm

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 30-03-05 22:31

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> writes:

> Det kan man da, men jeg ved ikke helt hvor man kan købe det herhjemme. Her
> er der da lidt forslag: http://www.pashnit.com/more/cameramount.htm

Spørgsmålet er, hvorfor man gerne vil gøre det. IMHO bør man have
noget til at tage de hurtige vibrationer, inden de når op til
kameraet.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 31-03-05 00:07

> Spørgsmålet er, hvorfor man gerne vil gøre det. IMHO bør man have
> noget til at tage de hurtige vibrationer, inden de når op til
> kameraet.

Jeps, det er nok bedre at gøre som et af de forslag der er vist på den
hjemmeside, hvor et kamera er lagt i en opskåret taske og pakket i
skumgummi. Det vil tage de fleste vibrationer.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 22:19

http://kjmotorcykler.dk/diverse.htm

--
Mvh.
Dannie

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 31-03-05 07:38

"Christian Neess" <neess@image.dk> wrote in

> [...]
> Kan mn få noget hvor man kan sætte det på tanken, sådan lidt ala en
> tank taske, så bare istedet så man kan montere sit kamera på ??

En kammerat og jeg fandt på en god løsning. Kammeraet i et nylon-penalhus
og så op på hjelmen fastgjort via en masse gaffa. Det funkede :)

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen