/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Toppakning i kobber
Fra : Ukendt


Dato : 30-03-05 17:11

Jeg er jo igang med et turbo projekt og skal bruge en tyk kobberpakning
2,5 - 3,0 mm , har prøvet at få en færdig og det lader sig ikke lige gøre
,så hvor kan jeg skaffe kobberplade som jeg selv kan få laserskåret i de mål
Det drejer sig om en 4 cyl mc

Og hvis du lige har en stump plade ca mål 200X600 X 3 mm så sig lige til

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk



 
 
Armand (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 30-03-05 18:32

Per Emborg wrote:
> Jeg er jo igang med et turbo projekt og skal bruge en tyk kobberpakning
> 2,5 - 3,0 mm , har prøvet at få en færdig og det lader sig ikke lige gøre
> ,så hvor kan jeg skaffe kobberplade som jeg selv kan få laserskåret i de mål
> Det drejer sig om en 4 cyl mc
>
> Og hvis du lige har en stump plade ca mål 200X600 X 3 mm så sig lige til

Dunno
Det sskulle da lige være enhver jernhandel :-/

Skulle man ikke også kunne save den ud efter opridsning efter den
originale. Enten med en klassisk løvsav eller en elektrisk dekupørsav!

Men husk at udgløde kobberet (á samme procedure som man hærder(!) jern
ved) inden brug (det kan være en fordel ikke at gøre det før bearbejdning)!

--
Armand.



Torben Scheel (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 30-03-05 18:32

Per Emborg wrote:
> Jeg er jo igang med et turbo projekt og skal bruge en tyk kobberpakning
> 2,5 - 3,0 mm , har prøvet at få en færdig og det lader sig ikke lige gøre
> ,så hvor kan jeg skaffe kobberplade som jeg selv kan få laserskåret i de mål
> Det drejer sig om en 4 cyl mc
>
> Og hvis du lige har en stump plade ca mål 200X600 X 3 mm så sig lige til
>
Metalcentret i Glostrup : http://www.metalcentret.dk/

--
vh
Torben

Ukendt (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-03-05 20:18

Yepppppp

Lige det jeg havde brug for ringer fluks imorgen og hører om de vil sælge i
de små mål

Tak for linket

Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk
"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:424ae27b$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Per Emborg wrote:
>> Jeg er jo igang med et turbo projekt og skal bruge en tyk kobberpakning
>> 2,5 - 3,0 mm , har prøvet at få en færdig og det lader sig ikke lige gøre
>> ,så hvor kan jeg skaffe kobberplade som jeg selv kan få laserskåret i de
>> mål
>> Det drejer sig om en 4 cyl mc
>>
>> Og hvis du lige har en stump plade ca mål 200X600 X 3 mm så sig lige til
>>
> Metalcentret i Glostrup : http://www.metalcentret.dk/
>
> --
> vh
> Torben



Armand (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 30-03-05 21:37

Per!
Læg lige dit telefonnummer som SMS/visitkort på min telefon: 61332843 -
Kommer i tanke om at der måske er en mulighed på min arbejdsplads i
Vejle og vil ringe dig op imorgen ifald at de har!

/
Armand.

Ukendt (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-03-05 22:34

Sådan

Og den er sendt :)

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk
"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:Q4E2e.108208$Vf.4155312@news000.worldonline.dk...
> Per!
> Læg lige dit telefonnummer som SMS/visitkort på min telefon: 61332843 -
> Kommer i tanke om at der måske er en mulighed på min arbejdsplads i Vejle
> og vil ringe dig op imorgen ifald at de har!
>
> /
> Armand.



Torben Scheel (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 31-03-05 10:03

Per Emborg wrote:
> Yepppppp
>
> Lige det jeg havde brug for ringer fluks imorgen og hører om de vil sælge i
> de små mål
>
> Tak for linket

For dælen Per! Du er gammel nok til at svare under indlægget.

De sælger gerne rester fra kassen IRL - jeg ved ikke om de gider rende
rundt med linealen ved postordre. Ellers betaler du efter vægt +
klipning AFAIK.

--
vh
Torben - aftager af en del 57S alu til liggecyklerne
http://www.dfmc.dk/?id=425

Erik Jørgensen (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Erik Jørgensen


Dato : 30-03-05 19:18

Brug en org. toppakning og i stedet løfte cylinderen. Det gør at pasningen
ikke behøver at være så god som det kræves en toppakning. Evt. brug en
aluminiums plade i stedet, lettere at tilpasse.

Lars

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse
news:424acf0a$0$73806$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Jeg er jo igang med et turbo projekt og skal bruge en tyk kobberpakning
> 2,5 - 3,0 mm , har prøvet at få en færdig og det lader sig ikke lige
gøre
> ,så hvor kan jeg skaffe kobberplade som jeg selv kan få laserskåret i de
> mål
> Det drejer sig om en 4 cyl mc
>
> Og hvis du lige har en stump plade ca mål 200X600 X 3 mm så sig lige til
>
> --
> Per Emborg
> x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
> www.kvikteam.dk
>
>





Henrik Nielsen - Rap~ (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 30-03-05 19:42

Nu bor du jo i østjylland, så jeg vil tro en af de nærmeste er Hammel
Trådgnist. De kan sikkert hjælpe dig.

Kender også en som er igang med et turboprojekt. Han har brugt
originalpakning. Og så løftet cylinder med en ekstra pakning i "bunden".
Måske det var en idé...

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Ukendt (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-03-05 20:13

Ja det der med at løfte cyl med en tyk bundpakning var også min ide

MEN for dælen cyl er en del af blokken Grrrrrrr og i får mig sku ikke til at
save den over :)

ellers er der den muglighed at dreje af stemplet men .........

Ellers tak for forslaget

Hvem er det der er igang med turbo

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk
"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:424af30a$0$78287$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Nu bor du jo i østjylland, så jeg vil tro en af de nærmeste er Hammel
> Trådgnist. De kan sikkert hjælpe dig.
>
> Kender også en som er igang med et turboprojekt. Han har brugt
> originalpakning. Og så løftet cylinder med en ekstra pakning i "bunden".
> Måske det var en idé...
>
> --
> Mvh.
> Henrik
> http://RaptorMC.dk
>
> Fjern x i mailadr. ved svar på mail.
>



Henrik Nielsen (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 31-03-05 09:51

"Hvem er det der er igang med turbo"

Det er ikke en fra klubben, men en af mine kammerater. Han skriver desværre
ikke i dette forum. Og det er på en gammel ZX10'er....


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Henrik Nielsen (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 31-03-05 09:52

"MEN for dælen cyl er en del af blokken Grrrrrrr og i får mig sku ikke til
at save den over :)"

Hva' dælen er det for en motor?


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Torben Scheel (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 31-03-05 11:24

Henrik Nielsen wrote:
> "MEN for dælen cyl er en del af blokken Grrrrrrr og i får mig sku ikke til
> at save den over :)"
>
> Hva' dælen er det for en motor?
>
>
Hmm. KTM 50cc havde top og cylinder i eet, så det er ikke den..

--
vh
Torben
http://www.dfmc.dk/?id=425

Pwh (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 31-03-05 10:33

>> "MEN for dælen cyl er en del af blokken Grrrrrrr og i får mig sku
>> ikke til at save den over :)"
>>
>> Hva' dælen er det for en motor?
>>
>>
> Hmm. KTM 50cc havde top og cylinder i eet, så det er ikke den..

Er det ikke en meget normal måde at lave motorer på nu om dage,
jeg mener da bestemt også at feks en R1 har blok og cylinder ud i et.
Og huske jeg ikke galt har den gamle VF500 den samme konstuktion.
Med moderne maskiner er det da nærliggende at lave det på den måde,
bare ikke så smart hvis lortet skal hones/bores på et tidspunkt

/Jens (som arbejder med den slags CNC-maskiner til dagligt)



Armand (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 31-03-05 13:13

Pwh wrote:
>>>
> Er det ikke en meget normal måde at lave motorer på nu om dage,
> jeg mener da bestemt også at feks en R1 har blok og cylinder ud i et.
> Med moderne maskiner er det da nærliggende at lave det på den måde,
> bare ikke så smart hvis lortet skal hones/bores på et tidspunkt

En af bevæggrundene for R1's konstruktion er netop at det er coatede
alucylindre der ikke burde skulle opbores!

--
Armand.

Pwh (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 31-03-05 14:45

>> Er det ikke en meget normal måde at lave motorer på nu om dage,
>> jeg mener da bestemt også at feks en R1 har blok og cylinder ud i et.
>> Med moderne maskiner er det da nærliggende at lave det på den måde,
>> bare ikke så smart hvis lortet skal hones/bores på et tidspunkt
>
> En af bevæggrundene for R1's konstruktion er netop at det er coatede
> alucylindre der ikke burde skulle opbores!

Det er jo en rimeligt gammelkendt teknik, min odlgamle KR-1'er har da
også Nicasilbelagte cylindre, men det kan jo svigte som alt andet
Jeg blev i sin tid advaret mod VF500 af diverse forhandlere netop pgr
at "motoren var lavet ud i et", det kostede en bondegård at renoverer dem.
Næh, gunden er vel at det kan lade sig gører og giver lavere prod omkostninger.
Det er det vores egen udviklingsafdeling gør med vores produkter (hospitalsudstyr),
i stedet for at lave tingene som byggeklodser som vi gjorde for 10 år siden,
så fremstiller vi nu komponenterne ud af en klods, det har så krævet at vi
har investeret i en ny Mazak til 4 millioner, men det er vejen frem.

/Jens




Armand (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 31-03-05 17:28

Pwh wrote:
>>>
>>En af bevæggrundene for R1's konstruktion er netop at det er coatede
>>alucylindre der ikke burde skulle opbores!
>
> Det er jo en rimeligt gammelkendt teknik, min odlgamle KR-1'er har da
> også Nicasilbelagte cylindre .....

Det er totaggerne der har banet vejen for kemiske coating'er, derved at
de p.g.a. en i grunden ganske effektiv cylindersmøring ikke har haft nær
det samme krav til overfladen som firetaktere har haft. Man ser jo på
samme måde også forkromede totagger-cylindre.

> ........men det kan jo svigte som alt andet

Det store problem ved coatinger er at de såmænd er holdbare nok overfor
slitage, men ikke skader, og specielt for totaggere hænder det at der
opstår en stempelringsskade som medfører dybe ridser i cylindervæggen =

> Jeg blev i sin tid advaret mod VF500 af diverse forhandlere netop pgr
> at "motoren var lavet ud i et", det kostede en bondegård at renoverer dem.

Et ikke særligt holdbart argument, derved at det er de færreste motorer
der idag bliver cylinderrenoveret p.g.a. udgiften incl. arbejdslønnen
oftest berettiger indkøb af en nyere (cylindernedslidte motorer er som
regel ikke ligefrem nye) brugt motor!

> Næh, gunden er vel at det kan lade sig gører og giver lavere prod omkostninger.

I første omgang har man sparet vægt ved at droppe støbejernsforinger, og
så har man i samme forbindelse også skønnet en vægtbesparelse i de
manglende cylinderstagbolte.
Uden coatede cylindre ville der ikke være nær den samme argumentation
for foringer i blokken :-/
Modargument herfor kunne være CX500/650 og VF'erne, men deres
konstruktion skyldes V-konfigurationen kombineret med en meget kort
slaglængde, og da de blev udviklet var coating's ikke fremme og
gennemprøvede som idag!

> Det er det vores egen udviklingsafdeling gør med vores produkter (hospitalsudstyr),
> i stedet for at lave tingene som byggeklodser som vi gjorde for 10 år siden,
> så fremstiller vi nu komponenterne ud af en klods, det har så krævet at vi
> har investeret i en ny Mazak til 4 millioner, men det er vejen frem.

Jup!
Digitalt styrede fremstillingsprocesser begrænser ikke længere de
enkelte komponenter til hvad der kan laves i arbejdsgange i ét plan!

--
Armand.

Pwh (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 31-03-05 18:08

> > ........men det kan jo svigte som alt andet
>
> Det store problem ved coatinger er at de såmænd er holdbare nok
> overfor slitage, men ikke skader, og specielt for totaggere hænder
> det at der opstår en stempelringsskade som medfører dybe ridser i
> cylindervæggen =

Enig, det må nok betragtes som en teoretisk risiko på en 4-takt.

>> Jeg blev i sin tid advaret mod VF500 af diverse forhandlere netop pgr
>> at "motoren var lavet ud i et", det kostede en bondegård at
>> renoverer dem.
>
> Et ikke særligt holdbart argument, derved at det er de færreste
> motorer der idag bliver cylinderrenoveret p.g.a. udgiften incl.
> arbejdslønnen oftest berettiger indkøb af en nyere (cylindernedslidte
> motorer er som regel ikke ligefrem nye) brugt motor!

Nu snakker jeg også om 6-7 år tilbage, der var det måske ikke så almendeligt
at man "bare skiftede motoren"

>> Det er det vores egen udviklingsafdeling gør med vores produkter
>> (hospitalsudstyr), i stedet for at lave tingene som byggeklodser som
>> vi gjorde for 10 år siden,
>> så fremstiller vi nu komponenterne ud af en klods, det har så krævet
>> at vi
>> har investeret i en ny Mazak til 4 millioner, men det er vejen frem.
>
> Jup!
> Digitalt styrede fremstillingsprocesser begrænser ikke længere de
> enkelte komponenter til hvad der kan laves i arbejdsgange i ét plan!

Næh, der åbner sig faktisk en helt ny verden
Det værste er de arbejdstegninger vi får nu om dage, de er ikke for
normale mennesker at tyde
Jeg glæder mig til vi får købt et CAD-anlæg hvor vi direkte kan lægge
bearbejdning på udviklingens solidmodels.
Faktisk er det ret facinerende hvad man kan fremstille på sådan en Mazak
med fuldt styret x-z-y-c og b-akse, det er ikke for nybegyndere

/Jens (som har arbejdet med CNC-maskiner i 20 år)



Armand (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 31-03-05 18:45

Pwh wrote:
>
>>>Jeg blev i sin tid advaret mod VF500 af diverse forhandlere netop pgr
>>>at "motoren var lavet ud i et", det kostede en bondegård at
>>>renoverer dem.
>>
>>Et ikke særligt holdbart argument, derved at det er de færreste
>>motorer der idag bliver cylinderrenoveret p.g.a. udgiften incl.
>>arbejdslønnen oftest berettiger indkøb af en nyere (cylindernedslidte
>>motorer er som regel ikke ligefrem nye) brugt motor!
>
>
> Nu snakker jeg også om 6-7 år tilbage, der var det måske ikke så almendeligt
> at man "bare skiftede motoren"

LC-racing har eksisteret i omtrent 20 år, og det er jo netop dér at folk
i almindelighed finder en brugt motor!

--
Armand.

Pwh (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Pwh


Dato : 31-03-05 18:56

>> Nu snakker jeg også om 6-7 år tilbage, der var det måske ikke så
>> almendeligt at man "bare skiftede motoren"
>
> LC-racing har eksisteret i omtrent 20 år, og det er jo netop dér at
> folk i almindelighed finder en brugt motor!

Om det var en option dengang lige mht en Vf500 ved jeg ikke,
som sagt flere forhandlere fortalte mig at de ikke ville rører den med en ildtang.
Jeg tror da også at det er blevet mere normalt de sidste par år at man bare
henter en tysker hjem og ripper den for de gode dele,
og gør noget unævneligt med resterne

/Jens



Ukendt (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-03-05 16:51

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:424bb9c3$0$707$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> "MEN for dælen cyl er en del af blokken Grrrrrrr og i får mig sku ikke til
> at save den over :)"
>
> Hva' dælen er det for en motor?
>
>
> --
> Mvh.
> Henrik
> http://RaptorMC.dk
>
> Fjern x i mailadr. ved svar på mail.
>
Det er en Honda X-Eleven ( Blackbird) uden plastik

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk



Henrik Nielsen - Rap~ (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 31-03-05 21:11

Hmmm. Jeg må vist lige over i værkstedet og kigge på min

Nu har jeg heller ikke haft brug for at skrue i den endnu. Men det er da
gået hen over hovedet på mig... Pinligt. Jeg har endda haft kåben af et par
gange... Mærkeligt jeg ikke har lagt mærke til det...


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Armand (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 31-03-05 21:26

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Hmmm. Jeg må vist lige over i værkstedet og kigge på min
>
> Nu har jeg heller ikke haft brug for at skrue i den endnu. Men det er da
> gået hen over hovedet på mig... Pinligt. Jeg har endda haft kåben af et par
> gange... Mærkeligt jeg ikke har lagt mærke til det...

Du skulle ellers have haft chancen, for med undtagelse af den første
CBR600 (PC19) har dét været reglen på CBR'erne lige siden

--
Armand.

Henrik Nielsen (01-04-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 01-04-05 08:08

"Du skulle ellers have haft chancen"

Så snakker vi ikke mere om det


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Armand (01-04-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 01-04-05 10:44

Henrik Nielsen wrote:
> "Du skulle ellers have haft chancen"
>
> Så snakker vi ikke mere om det
>
Vær nu ikke så ærgelig over den sag. Det dokumenterer jo ganske tydeligt
at du ikke har haft behov for at skrue i den hvert andet øjeblik :-/

--
Armand.
(ellers manisk Honda hader)

Henrik Nielsen (01-04-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 01-04-05 11:16

"Det dokumenterer jo ganske tydeligt at du ikke har haft behov for at skrue
i den hvert andet øjeblik"

Der blev jeg vist reddet......

Har dog planer om at kigge til ventilerne i løbet af sommeren.... Ellers
køre sådan en Honda jo bare

Tilgengæld har jeg splittet min FJ1100 ad i atomer. Jeg begynder samling i
løbet af weekenden...... Mangler dog lige at finde et nitteværktøj, så jeg
kan få nittet den nye knastkæde....


--
Mvh.
Henrik (som elsker sin Honda )
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Futte & Co. (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Futte & Co.


Dato : 30-03-05 20:44

Per Emborg wrote:
> Jeg er jo igang med et turbo projekt og skal bruge en tyk kobberpakning
> 2,5 - 3,0 mm , har prøvet at få en færdig og det lader sig ikke lige gøre
> ,så hvor kan jeg skaffe kobberplade som jeg selv kan få laserskåret i de mål
> Det drejer sig om en 4 cyl mc
>
> Og hvis du lige har en stump plade ca mål 200X600 X 3 mm så sig lige til
>

Spørg henne i kirken efter telefonnummeret til deres blikkenslager, han
har da sikkert et stykke liggende fra sidst han renoverede kobbertaget.


--
Jørgen , Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F , den fine årgang 1975
BSA B40, en go' '68, stadig til salg
Victoria KR 26 N Aero, en fornem 54'er, nysynet

StoneCold© (30-03-2005)
Kommentar
Fra : StoneCold©


Dato : 30-03-05 21:47


> Spørg henne i kirken efter telefonnummeret til deres blikkenslager, han
> har da sikkert et stykke liggende fra sidst han renoverede kobbertaget.
>
>

He he he..... hvor tit er det så lige Hr. Emborg kommer der ???


--
--
Steen
No bike at the moment
http://dfmc.dk/?id=101
DMCN# 137
http://www.streetfighters.danmark.nu = Danske Street Fighters



Armand (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 30-03-05 22:38

StoneCold© wrote:
>>Spørg henne i kirken efter telefonnummeret til deres blikkenslager, han
>>har da sikkert et stykke liggende fra sidst han renoverede kobbertaget.
>
>
> He he he..... hvor tit er det så lige Hr. Emborg kommer der ???
>
>
Hæ!
Med den sportsgren skader det ikke at have forbindelser hist og her, så
det kunne jo være!

--
Armand.

Ukendt (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-03-05 22:41

"StoneCold©" <bugtrupREMOVE@email.dk( Fjern REMOVE )> skrev i en meddelelse
news:424b1058$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>
> He he he..... hvor tit er det så lige Hr. Emborg kommer der ???
>


Så så har da lige været til barnedåb så kom ikke her :)

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk



Armand (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 30-03-05 22:36

Futte & Co. wrote:
> Per Emborg wrote:
>
>> Jeg er jo igang med et turbo projekt og skal bruge en tyk
>> kobberpakning 2,5 - 3,0 mm , har prøvet at få en færdig og det lader
>> sig ikke lige gøre ,så hvor kan jeg skaffe kobberplade som jeg selv
>> kan få laserskåret i de mål
>> Det drejer sig om en 4 cyl mc
>>
>> Og hvis du lige har en stump plade ca mål 200X600 X 3 mm så sig lige til
>>
>
> Spørg henne i kirken efter telefonnummeret til deres blikkenslager, han
> har da sikkert et stykke liggende fra sidst han renoverede kobbertaget.
>
>
3mm??
Mnjaarrh :-/

--
Armand.

Ukendt (30-03-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-03-05 22:56

Efter tabellen siger den hel nøjagtig 2,8 mm for at sænke komp fra 11-1 til
8,5 til 1 ( Siger de kloge ) Boring siger 79X 58 mm

Øhh er der andre bud



Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk
"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
news:qYE2e.108238$Vf.4155161@news000.worldonline.dk...
> Futte & Co. wrote:
>> Per Emborg wrote:
>>
>>> Jeg er jo igang med et turbo projekt og skal bruge en tyk kobberpakning
>>> 2,5 - 3,0 mm , har prøvet at få en færdig og det lader sig ikke lige
>>> gøre ,så hvor kan jeg skaffe kobberplade som jeg selv kan få laserskåret
>>> i de mål
>>> Det drejer sig om en 4 cyl mc
>>>
>>> Og hvis du lige har en stump plade ca mål 200X600 X 3 mm så sig lige til
>>>
>>
>> Spørg henne i kirken efter telefonnummeret til deres blikkenslager, han
>> har da sikkert et stykke liggende fra sidst han renoverede kobbertaget.
>>
>>
>>
> 3mm??
> Mnjaarrh :-/
>
> --
> Armand.



Bo-gsxR (31-03-2005)
Kommentar
Fra : Bo-gsxR


Dato : 31-03-05 06:42


> Efter tabellen siger den hel nøjagtig 2,8 mm for at sænke komp fra 11-1 til
> 8,5 til 1 ( Siger de kloge ) Boring siger 79X 58 mm
> Øhh er der andre bud

jeg har en 2mm pakning i min, og med en kompressionsmåler
viser den ca. 7-7,1 på alle 4 cyl.
og mcXpress har testet den til ca.1,4 bar uden detonation.

bo-gsxR
www.skakmat.webbyen.dk



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408877
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste