Malerklemmen på Nordjysk!!! 3/4 og frem
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 30-03-05 15:55

Hep hey piger og drenge...

Vi er et par stykker som mødes og kører lidt ture en gang i mellem og
vi er lidt kede at vi ikke kan finde ud af at mødes en gang i mellem
heroppe på Ålborgkanten, ligesom man kan i resten af landet - ihvertfald
Sjælland og Fyn..

Så nu forsøger vi med et initativ...

Sted: Lundby Krat ... Naturskønt område, der er en pølse-,is-,
kaffe-biks.. og der er fyldt med småveje i området som indbyder til en
herlig køretur.. vi kunne køre en fællestur også..

Tid: Første søndag i måneden.. første gang her d. 3/4... skal vi sige
ved 13 tiden og frem?!

Synes du det er god idé , så fortæl det vidt og bredt, så det kan blive
en succes.. .. Fortæl det til konen/kæresten, kollegaen, i MC-klubben,
din svigermor o.s.v....

M.v.h.
Thore Jensen

P.S. Nej, jeg er ikke i familie med pølsemanden i Lundby Krat eller
noget

Fra : Ole Hansen

Dato : 30-03-05 16:37

SmaRTrxxv wrote:

> [...]
> herlig køretur.. vi kunne køre en fællestur også..
>
> Tid: Første søndag i måneden.. første gang her d. 3/4... skal vi sige

Fantastisk ide! Lige netop denne søndag kan jeg desværre ikke, men jeg
er helt klart på for eftertiden...

> M.v.h.
> Thore Jensen
>
> P.S. Nej, jeg er ikke i familie med pølsemanden i Lundby Krat eller
> noget

Æv, du kunne måske ha' skaffet os noget rabat så! :)

--
Ole Hansen

Fra : Anton C. Hansen

Dato : 30-03-05 16:41

SmaRTrxxv wrote:

> [...]

> M.v.h.
> Thore Jensen

> P.S. Nej, jeg er ikke i familie med pølsemanden i Lundby Krat eller

Jeg kunne da godt finde på at kigge derop en tur, men hvordan finder jeg
det, når jeg kommer ad motorvejen sydfra.

Med venlig hilsen
Chancen

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 30-03-05 18:34

Anton C. Hansen wrote:

[KLIP]

> [...]

Meget gerne. Jeg kan desværre ikke deltage de næste par gange, da de næste 5
uger står på færdiggørelse af eksamensprojekter

> Jeg kunne da godt finde på at kigge derop en tur, men hvordan finder
> jeg det, når jeg kommer ad motorvejen sydfra.

Du kan bruge krak.dk. Du skal finde frem til:

Lundby Grill
Hadsund Landevej 430
9260 Gistrup

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 19:56

"Anders Kjeldsen" <kjeldsen@netpad.dk> wrote in message
> [...]
5
> uger står på færdiggørelse af eksamensprojekter

> Du kan bruge krak.dk. Du skal finde frem til:

Har jeg lige forsøgt, prøv www.degulesider.dk istedet, kortet er tifold
bedre...
/Lars H

Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-03-05 20:08

> [...]
> herlig køretur.. vi kunne køre en fællestur også..
> Tid: Første søndag i måneden.. første gang her d. 3/4... skal vi sige

Lyder ellers som et fint initiativ, men lige netop næste weekend er jeg
taget på MC-tur til syden (ok, 200km sydpå ;)), så det må blive en anden
måned for mit vedkommende. Men jeg håber da at der dukker nogle stykker op,
og at i vil forsøge at holde det i live de kommende måneder.

Ellers er der jo også St. Bededagsturen i Aalborg, og der dukker garanteret
et par stykker op, det plejer der ihvertfald.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-03-05 23:25

SmaRTrxxv <glemdet@nospam.dk> writes:

> [...]
> herlig køretur.. vi kunne køre en fællestur også..
>
> Tid: Første søndag i måneden.. første gang her d. 3/4... skal vi sige

Fin idé På søndag bliver jeg nok desværre nødt til at holde mig
fra motoriserede ting, da lørdagen ser truende ud
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 01-04-05 00:52

> Så nu forsøger vi med et initativ...

Alle tiders

> [...]
> herlig køretur.. vi kunne køre en fællestur også..
>
> Tid: Første søndag i måneden.. første gang her d. 3/4... skal vi sige ved

Tjaa - lyder fint for mig

> Synes du det er god idé , så fortæl det vidt og bredt, så det kan blive en
> succes.. .. Fortæl det til konen/kæresten, kollegaen, i MC-klubben, din
> svigermor o.s.v....

Jeg har vist lige overtalt min makker til at vi nok kigger forbi... vi
kommer fra Århus, men vejret ser jo så indbydende ud

Hvis andre fra Århus-egnen vil følge trop - så kan vi evt. følges. Vi har
snakket om at holde os fra motorvejen, men nærmere har vi ikke snakket
endnu.

/Sjang
CB 500

Fra : Anton C. Hansen

Dato : 02-04-05 13:29

Henrik Davidsen wrote:

> [...]

> Hvis andre fra Århus-egnen vil følge trop - så kan vi evt. følges. Vi har
> snakket om at holde os fra motorvejen, men nærmere har vi ikke snakket

Hej Sjang.
Jeg vil gerne følges med jer derop, hvis det kan passe jer. jeg kommer fra
Østbirk (syd for Skanderborg), og er helt med på ideen om at holde os fra
motorvejen. Hvis det passer jer, hvor og hvornår kan vi så mødes? Det skal
lige siges at jeg for kort tid siden er tilflyttet fra sjælland, så jeg er
slet ikke stedkendt i Århus...
Med venlig hilsen
Chancen
SV650S

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 02-04-05 18:20

> [...]
> lige siges at jeg for kort tid siden er tilflyttet fra sjælland, så jeg er

Hey

Jeg er ked af at måtte melde at vi desværre har ændret planer, så vi ta'r
ikke nordpå i morgen alligevel

Håber det er i orden

/Sjang

Fra : Anton C. Hansen

Dato : 02-04-05 19:19

Henrik Davidsen wrote:

> Hey

> Jeg er ked af at måtte melde at vi desværre har ændret planer, så vi ta'r
> [...]

Det er helt iorden.
Vi ses på landevejen
Chancen.