Tændrørspriser, de er jo gale i dk :-)
Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-03-05 12:49

Ville lige se hvad nye tændrør kostede til min FZ6.

I dk skal jeg give ca 90,- pr stk.
Hos louis skal jeg give 7,85 euro pr. stk, dvs ca 55-60,- pr. stk.

Nogle der kender steder i DK der er billigere, eller er det prisen her ?

Tændrøret er et NGK CR9EK

--
Thomas Jensen (Der ikke fatter det kan betale sig blot at bestille tændrør
hos louis, og spare penge.)

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 30-03-05 12:56

Thomas Jensen wrote:
> [...]
> Hos louis skal jeg give 7,85 euro pr. stk, dvs ca 55-60,- pr. stk.
>
> Nogle der kender steder i DK der er billigere, eller er det prisen

Du skulle skamme dig
Mine tændrør til 12'eren koster ca. 250,- pr. stk her i DK
--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-03-05 14:03

Thomas Jensen wrote:
> [...]
> Hos louis skal jeg give 7,85 euro pr. stk, dvs ca 55-60,- pr. stk.
>
> Nogle der kender steder i DK der er billigere, eller er det prisen her ?

Måske Mekonomen eller Biltema? Hvis de 90 er hos en MC-forhandler, er
det nok det dyreste sted du kan få dem, til gengæld er det måske svært
at skaffe MC rør hos de nævnte pushere.

--
vh
Torben

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 30-03-05 14:08

Thomas Jensen wrote:
> [...]
> Hos louis skal jeg give 7,85 euro pr. stk, dvs ca 55-60,- pr. stk.
>
> Nogle der kender steder i DK der er billigere, eller er det prisen her ?

Mine tændrør koster 22 kr stk. NGK DR8ESL

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 16:50

"Kenneth Østrup" <ksFJERN@skysovs.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Tjaa jeg kan se dem på Thansens side til 79 så der var da en 10`er pr rør

Brian jensen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-03-05 17:32

brian jensen wrote:
> "Kenneth Østrup" <ksFJERN@skysovs.com> skrev i en meddelelse

> Tjaa jeg kan se dem på Thansens side til 79 så der var da en 10`er pr rør
>
> Brian jensen

okey, har kun kunne finde CR9E hos thansen, gider du finde varenummeret
?

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-05 09:16

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hos louis skal jeg give 7,85 euro pr. stk, dvs ca 55-60,- pr. stk.
>
> Nogle der kender steder i DK der er billigere, eller er det prisen her ?

Jeg sælger de amerikanske tændrør Splitfire for 84 kr. pr. stk
De har normalt længere levetid og så virker de bedre på i sær ældre cykler
og storvolumet motore.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc