SÆdehøjde på ZX6R
Fra : Kasper Friis

Dato : 30-03-05 12:32

Nogen der har MC revyen fra 2003, 2004, der kan sige sædehøjden på en ZX6R
636 ??

Fra : Kim Persson

Dato : 30-03-05 12:47

> Nogen der har MC revyen fra 2004, der kan sige sædehøjden på en ZX6R
> 636 ??

835mm
//Kim

Fra : Kasper Friis

Dato : 30-03-05 16:08

"

> 835mm
> //Kim
Okay den nye ZX6R 636 05 model er 820, har lige prøvet og sidde på den.. det
føles faktisk som om man sidder en lille smule mere oprejst.. men snakkede
med en derude han sagde man bare kan sænke bagenden en smule så bliver det
lidt nemmere og overleve langturene :)

Fra : Armand

Dato : 30-03-05 16:19

Kasper Friis wrote:
> "

> Okay den nye ZX6R 636 05 model er 820, har lige prøvet og sidde på den.. det
> føles faktisk som om man sidder en lille smule mere oprejst

Alene at focusere på sædehøjden vil ikke give en et sikkert billede af
kørestillingen, endsige i hvilken grad at man vil kunne nå jorden med
begge fødder hhv. flad fod.
Netop siddetests er den eneste måde at forvisse sig om kørestillingen i
praksis, og især hvis man har en referencemodel at sammenligne med i
nærheden.

> .... men snakkede med en derude han sagde man bare kan sænke bagenden
> en smule så bliver det lidt nemmere og overleve langturene :)

For langturenes skyld??
Ikke at jeg udelukker at man kan køre langtur på en 636'er; men den
halve grad mere oprejst stilling en sænkning af bagenden vil medføre vil
ikke være at mærke i nakken, hvis det er dér man har problemer :-|

--
Armand.

Fra : Frank zx636r

Dato : 30-03-05 17:09

"Kasper Friis" <Kasper.friisFJERN@lundebjergnet.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har MC revyen fra 2003, 2004, der kan sige sædehøjden på en ZX6R
> 636 ??

Hej
2003 sædehøjde 825mm 2004 sædehøjde 835mm

Hilsen Frank