Hollandstour
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-03-05 09:10

Te'bu

Er der nogen der har interesse i en lille bededagstur til holland, så er
vi indtil videre 3 gutter der suser afsted torsdag den 21, med forventet
hjemkomst søndag den 24.
Vi kører fra Aalborg, men gør holdt ved Hein Gricke i Handewitt, og
kører derfra kl 18.00

Vi kører på
SV1000
CBR1000
XJ600

Vil du med, så smid en mail
Så sender jeg gerne et "fuldt program"
--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Armand

Dato : 30-03-05 10:07

J.C.Kløve wrote:
> [...]
> hjemkomst søndag den 24.
> Vi kører fra Aalborg, men gør holdt ved Hein Gricke i Handewitt, og

Hvis i først kører fra grænsen kl 18 - Hvor langt påtænker i så at nå
torsdag??

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-03-05 10:41

Armand wrote:

> Hvis i først kører fra grænsen kl 18 - Hvor langt påtænker i så at nå
> torsdag??

Bikermotel lige før holandsgrænsen (de har store winer snitzel

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Armand

Dato : 30-03-05 11:21

J.C.Kløve wrote:

> Bikermotel lige før holandsgrænsen (de har store winer snitzel

Lyder som en god plan!
Hvad er målet i NL?

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-03-05 11:30

Armand wrote:

> Lyder som en god plan!
> Hvad er målet i NL?

D'n Toerstop
Ejes af et Hollandsk par, som selv er aktive motorcyklister. Fra midten
af sæsonen 2002 overtog de nye ejere pladsen og der er allerede sket en
hel del renovering.

D'n Toerstop har gode toiletfaciliteter og swimmingpool. Desuden et
stort barlokale i forbindelse med pladsen. Der er mulighed for
overnatning i en af fire nye hytter på pladsen.

Adressen er Dín Toerstop, Broekhuizerdijk 27, NL-5962 Horst-Melderslo,
Holland, tlf. (0031) (0)77 39833 50. http://www.toerstop.nl/
// kilde MCTC//

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Armand

Dato : 30-03-05 11:38

J.C.Kløve wrote:

> [...]
> overnatning i en af fire nye hytter på pladsen.
>
> Adressen er Dín Toerstop, Broekhuizerdijk 27, NL-5962 Horst-Melderslo,

Gentager lige mig selv: God plan.
Ikke mindst for en Visakort&tandbørste-touringmaskine som Lillefrøen;
men jeg er nok ikke på gaden til da :-/

--
Armand.
(hjemmegående med dårlig ryg, der erfaringsmæssigt kunne afhjælpes af en

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-03-05 13:13

Armand wrote:

> Gentager lige mig selv: God plan.
> Ikke mindst for en Visakort&tandbørste-touringmaskine som Lillefrøen;
> men jeg er nok ikke på gaden til da :-/

arrr kom nu - selvfølgelig kan lillefrøen blive klar

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 14:59

"J.C.Kløve" <DunantFJERN@X.mail.tele.dk> wrote in message

> arrr kom nu - selvfølgelig kan lillefrøen blive klar
>
> --
NEJ tro mig, når jeg siger at den ikke når at blive klar :)

Michael

Fra : Lars Andersen

Dato : 30-03-05 21:32

Hej

Regner I med at tage telt med eller lejer I en af deres hytter, samt hvad er
planerne for turen når I er kommet der ned?

Mvh

Lars
CBR600F4

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-03-05 21:40

Lars Andersen wrote:
> Hej
>
> Regner I med at tage telt med eller lejer I en af deres hytter, samt hvad er
> planerne for turen når I er kommet der ned?

Vi tager et værelse på bikermotel, og telt i holland (der er ikke flere
ledige hytter) - Vi tager et stort 3 kabiners telt med i 1. omgang, så
kan vi - som det ser ud nu nøjes med det ene - viser der sig flere
interesserede, finder vi nok en løsning der også - jeg har et
letvægts med 2 kabiner (det virkede fint på TPT)

Jeg har nogle adresser på lokale MC forhandlere, og vi har diskuteret en
tur til Luxemburg (ca 200 km og 3 (tre) lande , men forslag er meget
velkomne - der er ikke fastlagt noget endeligt da gode indfald skal have
plads

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Lars Andersen

Dato : 30-03-05 21:44

Hej

Det lyder som om I har kørt sammen før, hvad er jeres køremønster ?
hastighed på motorvej?

/Lars

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-03-05 22:09

Lars Andersen wrote:
> Hej
>
> Det lyder som om I har kørt sammen før, hvad er jeres køremønster ?
> [...]
Jørgen ( http://www.dfmc.dk/?id=514 )og jag har tidligere været en tur
på campen det var såmend det - men vi arbejder sammen, så vi kander da
hinanden.
Den sidste XJ'eren (der vist i denne uge er tryllet om til en XJR1300??
har jeg hørt rygter om) har jeg aldrig kørt med tidligere og kender jeg
ikke, men han og Jørgen har vist kørt et par søndagsture i den lokale
"mailing-liste-tour-søndags-møde-trille-forening"
Jeg vil da gerne luftes lidt på autobahn - men det kommer til at afhænge
en del af oppakningen! og bliver sådan et kort "solo-ridt" for lige at
"teste" SV'erens evner -
Ellers forventer jeg at vi "tuller" med en 120-160 stykker hvad der nu
passer, og vi er jo da til at tale med
Vi har ihvertfald aftalt at det ikke bliver 250+ (kommer nu nok af sig
selv med SV'eren alligevel - selv om det er på autobahn - og SV'erens
lille tank sikrer pauser med jævne mellemrum (ca 220-250 km på en tank)
Igen det skal være både sjovt og hyggeligt for alle.

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-03-05 08:35

J.C.Kløve wrote:

> Jeg vil da gerne luftes lidt på autobahn - men det kommer til at afhænge
> en del af oppakningen! og bliver sådan et kort "solo-ridt" for lige at
> "teste" SV'erens evner -

Det lyder som om du er tilhænger af den hårde tilkørsel, eller
misforstår jeg?

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-03-05 08:44

Torben Scheel wrote:

> Det lyder som om du er tilhænger af den hårde tilkørsel, eller
> misforstår jeg?

Hmm ja det mener jeg >:-/

Jeg skal til første service på tirsdag (=1000 km)
Så det har været pænt ordentligt og under 6000rpm og stille og meget
roligt til temp. når 80°+ ind til nu.

Men på Onsdag så mener jeg den tilkøring er overstået og så skal den da
have lov til at strække lidt mere ud, og over 1600km så er fuld skrue
inden for mulighedernes grænse.

Se dt mener jeg er tilkørsel helt efter bogen

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-03-05 10:40

J.C.Kløve wrote:

> [...]
> inden for mulighedernes grænse.
>
> Se dt mener jeg er tilkørsel helt efter bogen

OK - jeg troede ikke at fuldgas i længere perioder var tilladt før ~6000km.

--
vh
Torben

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 31-03-05 16:23

"J.C.Kløve" <DunantFJERN@X.mail.tele.dk> skrev i

[klip]

> [...]
> tur til Luxemburg (ca 200 km og 3 (tre) lande , men forslag er meget
> velkomne - der er ikke fastlagt noget endeligt da gode indfald skal have

Smider en zippet samling links til området i krydset mellem Luxembourg,
Belgien, Tyskland og Holland - uden garanti for de er aktive allesammen

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 31-03-05 16:30

Arne Lorenzen <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i

[snup]

> Smider en zippet samling links til området i krydset mellem Luxembourg,
> Belgien, Tyskland og Holland - uden garanti for de er aktive allesammen

Hvor? I dk.binaer.motor self.

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Så, nu snakker han med sig selv igen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-03-05 22:57

Arne Lorenzen wrote:
> Arne Lorenzen <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i
>
> [snup]

> Hvor? I dk.binaer.motor self.

Jeg kan kun se en masse kode?

//eksempel//
begin 644 luxlinx.rar
M4F%R(1H'`,^0<P``#0````````!C!73@@"@````````````"`````'*)?S(4
M,`@`$````$Q56%\R,#`T#'ET((!.`+8````4`0```O%&\X"E?:\P'3,N`"``
M``!,55A?,C`P-%Q":6ME<E1E<FUI;F4N9&4@*%!A<G1N97)P<F]G<F%M;2DN
M=7)L"97=.......
//Elsempel slut//

What to do?
--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-04-05 08:10

"J.C.Kløve" <DunantFJERN@X.mail.tele.dk> wrote in

[....]

> Jeg kan kun se en masse kode?
>
> //eksempel//
> begin 644 luxlinx.rar
> M=7)L"97=.......
> //Elsempel slut//
>
> What to do?

Du skal gemme attachment "luxlinx.rar" et sted på din harddisk, finde det
der, og pakke den ud (unzippe). Du får så en mappe der hedder "lux2004" og
der ligger så en masse links til (måske relevante hjemmesider.

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Peter Z

Dato : 01-04-05 10:21

Det er en fed samling links du der har lavet synd man ikke har ferie
før maj -

Peter Z

Honda CBF 600 SA

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 31-03-05 16:30

Arne Lorenzen wrote:
> [...]
>

> Smider en zippet samling links til området i krydset mellem Luxembourg,
> Belgien, Tyskland og Holland - uden garanti for de er aktive allesammen

takker

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver