Airbrush..
Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 29-03-05 23:47

Har lige lagt et nyt galleri op på min profil..

Får sgu hele cyklen malet i airbrush nu..
-Det er ikke langt min maler er nået endnu, meeen.. Det kommer.

Gæt et thema! :))

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-03-05 00:02

Oliver Bruchhaus [6000] wrote:
> Har lige lagt et nyt galleri op på min profil..
>
> Får sgu hele cyklen malet i airbrush nu..
> -Det er ikke langt min maler er nået endnu, meeen.. Det kommer.
>
> Gæt et thema! :))

Hmmm det er jo en Honda, såå to mænd i tæt omfavnelse, på "pan klub
logo" baggrund?

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 30-03-05 09:37

> Hmmm det er jo en Honda, såå to mænd i tæt omfavnelse, på "pan klub
> logo" baggrund?

----------
*ROFL*..
-Okay den var faktisk god. 1:0 til dig..

Men nej, det var godtnok noget af det jeg tænkte på.. Meeeen..

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 30-03-05 10:00

J.C.Kløve wrote:
> Hmmm det er jo en Honda, såå to mænd i tæt omfavnelse, på "pan klub
> logo" baggrund?

Hmm, nu er jeg jo ny her, men hvad det som er så "gay" ved Honda?

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Moller

Dato : 30-03-05 10:18

Kenneth Østrup wrote:

> Hmm, nu er jeg jo ny her, men hvad det som er så "gay" ved Honda?

   At man skal huske at få hjælp af sin "Ven" når man laver service på
den... gammel joke baseret på et udtryk fra servicebogen til CBR1000 da
den kom så vidt jeg husker. Og her snakker vi ikke om Fireblade CBR1000,
men Mega grante færgen CBR1000 som er pænt gammel nu ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-03-05 11:23

Kenneth Østrup wrote:

> Hmm, nu er jeg jo ny her, men hvad det som er så "gay" ved Honda?

De skal ikke repareres. Det er bare en gammel mærkemobningstradition, på
linie med skrusuki.

--
vh
Torben - hvad findes der af yamahamobning?

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-03-05 08:43

> [...]
>
> Får sgu hele cyklen malet i airbrush nu..
> -Det er ikke langt min maler er nået endnu, meeen.. Det kommer.

Enten er din garage alternativt indrettet, eller også har du ingen
(kvindelig (AV)) kæreste

Sover man godt i sprøjtetågerne?

--
vh
Torben

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 30-03-05 09:39

> Enten er din garage alternativt indrettet, eller også har du ingen
> (kvindelig (AV)) kæreste
> Sover man godt i sprøjtetågerne?
------
Hehe.. Det er min maler der er på billedet, og ikke mig..
-Og det er ikke hans garrage, men hans stue! Hehe..

Han siger godtnok at hans kat altid falder i søvn når han går igang med at
male, meeeen..

Fra : Moller

Dato : 30-03-05 10:02

> [...]
> -Og det er ikke hans garrage, men hans stue! Hehe..
>
> Han siger godtnok at hans kat altid falder i søvn når han går igang med at

   Hvad er priserne ca. ? og er han booket helt ?

--
VH
Lars Molnit

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-03-05 11:19

Moller wrote:

> Hvad er priserne ca. ?

Gratis frokost og en ny kat ?

--
vh
Torben

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 30-03-05 12:14

> Gratis frokost og en ny kat ?
-----
Hehe.. Det er ex'ens kat, så det er ikke det store problem der..

Det med maden tror jeg nok nærmere det bliver til.. En lille romantisk
middag..
-Jaa.. Jeg kan jo ligeså godt komme jer i forkøbet med spydighederne! : P

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 30-03-05 12:08

> Hvad er priserne ca. ? og er han booket helt ?
----
Hehe.. Er ikke glad for at snakke penge men det er en ok pris..
Han har altid gerne villet lave sådan noget, og nu har han muligheden.. Så
må i gætte lidt..

Med mit project der er han nok booket en lille måned, men derefter er jeg da
sikker på at han er klar på et nyt..
-For at jeg får det så billigt som jeg gør har jeg lovet at lave lidt
reklame, og det er jo så hermed også gjort.. :)

Fra : Brian Luckow

Dato : 30-03-05 10:11

> Hehe.. Det er min maler der er på billedet, og ikke mig..
> -Og det er ikke hans garrage, men hans stue! Hehe..

Man må da håbe, for hans skyld, at han bruger vandbaseret farve, men
alligevel... sådan en farvesky kommer altså langt omkring... men det er jo
hans stue, så... :) Forhåbentlig bruger han ikke også stuen til at gi' den
en omgang giftig klarlak. :)

> Han siger godtnok at hans kat altid falder i søvn når han går igang med at
> male, meeeen..

Kat?! Forhåbentlig har han afpelset den inden han gik i gang med dit
projekt, ellers får du sgu da en lodden Honda. ;)

Men spændede projekt, glæder mig til at se nogle flere fotos. Kan dog ikke
lige se hvad det skal blive til, udover et eller andet biomekanisk.

Hvad med din Honda, skal den blå base beholdes, eller bliver den omlakeret
inden?

Mvh., Brian Luckow

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 30-03-05 12:18

> [...]
> hans stue, så... :) Forhåbentlig bruger han ikke også stuen til at gi' den

hehe.. Ikke vandbaseret maling!
Og klarlakken det finder jeg en anden maler der kan klare for mig, det er
ikke noget ham her selv tør gøre..
-Nogen der kan anbefale nogen her i kolding?

> Kat?! Forhåbentlig har han afpelset den inden han gik i gang med dit
> projekt, ellers får du sgu da en lodden Honda. ;)

Hehe.. Det er en Norsk skovkat, og den fælder heldigvis ikke så meget..

> Men spændede projekt, glæder mig til at se nogle flere fotos. Kan dog ikke
> lige se hvad det skal blive til, udover et eller andet biomekanisk.

Tror der kommer flere billeder til weekenden.. -Men vi vil ikke love noget..

> Hvad med din Honda, skal den blå base beholdes, eller bliver den omlakeret
> inden?

Klistermærkerne ryger af og så bliver den pudset så den bliver mat blå.. Så
maler han lige der ovenpå..

Fra : Brian Luckow

Dato : 31-03-05 12:17

> hehe.. Ikke vandbaseret maling!

Man kan male med stort set alt, bare der kommer lak ovenpå. :) Spøg til
siden, man kan sagtens male med vandbaseret airbrushfarver, det var faktisk
min forrige tank malet med. Men selvfølgelig er der andre typer der er mere
optimale...

> Og klarlakken det finder jeg en anden maler der kan klare for mig, det er
> ikke noget ham her selv tør gøre..

Det er også en videnskab for sig selv, det er bedst at overlade til en prof
der laver det dagligt.

Mvh., Brian Luckow

Fra : André H

Dato : 30-03-05 10:31

"Oliver Bruchhaus [6000]" <hayabusa@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige lagt et nyt galleri op på min profil..
>
> Får sgu hele cyklen malet i airbrush nu..
> -Det er ikke langt min maler er nået endnu, meeen.. Det kommer.
>
> Gæt et thema! :))

Gætter på Predator, det er det mærke, hun får brændt i filmen, efter kill af
Alien

Hvad har jeg vundet

André S H
GS500E

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 30-03-05 12:04

> Gætter på Predator, det er det mærke, hun får brændt i filmen, efter kill
af
> Alien
> Hvad har jeg vundet
---------
Hehe..
-En skumbanan er på vej med posten!

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 30-03-05 21:41

> Har lige lagt et nyt galleri op på min profil..
> Får sgu hele cyklen malet i airbrush nu..
> -Det er ikke langt min maler er nået endnu, meeen.. Det kommer.
> Gæt et thema! :))
--------
Var lige forbi maleren idag kl ca. 11:30 med min tank..
-Original "hornet blå" farve..
Her til aften kl 19:18 (Mens jeg er på arbejde) får jeg så en sms om at jeg
skal tjekke min mail..

-Han har haft tanken i skide 8 timer..
-Og se hvad han allerede har fået tryllet!!!

Den ligger i galleriet on 2 min..

Damn.. Der er sgu nogen der kan!

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-03-05 21:49

> [...]
> skal tjekke min mail..
>
> -Han har haft tanken i skide 8 timer..
> -Og se hvad han allerede har fået tryllet!!!

Det bliver spændende at se det færdige resultat det må jeg sige.
Jeg vil selv givet holde mig til at få frisket hjælmen (se evt "hjælm
tema" galleriet jeg har smidt op - Robert Forsberg hjælmene er ganske
sjove)

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 30-03-05 22:09

> [...]
> Jeg vil selv givet holde mig til at få frisket hjælmen (se evt "hjælm
> tema" galleriet jeg har smidt op - Robert Forsberg hjælmene er ganske
----
Jeg har det også som en lille dreng før jul! :))

Her er lige lidt til dit galleri:
http://bimbo.stroehmer.de/images/airbrush3.jpg
http://bimbo.stroehmer.de/images/airbrush6.jpg
http://bimbo.stroehmer.de/images/airbrush7.jpg
http://bimbo.stroehmer.de/images/airbrush8.jpg

Skal lige sige at de er fra min sponsors hjemmeside www.bimbos-fighters.de
-Hmm.. Håber egentligt at det er okay at lave lidt reklame herinde..

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 30-03-05 22:14

> [...]
>
> Skal lige sige at de er fra min sponsors hjemmeside www.bimbos-fighters.de
> -Hmm.. Håber egentligt at det er okay at lave lidt reklame herinde..

Herligt jeg smider dem lige op

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Armand

Dato : 30-03-05 23:09

Oliver Bruchhaus [6000] wrote:

> Den ligger i galleriet on 2 min..

Kun 2????

--
Armand.
(efter midnat)

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 30-03-05 23:14

> Kun 2????
-------
Jaaa..

Eller tog det måske længere?

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 31-03-05 21:15

> Får sgu hele cyklen malet i airbrush nu..
> -Det er ikke langt min maler er nået endnu, meeen.. Det kommer.
--------
Jebber..
2min så er der nye billeder igen! :))

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-05 22:29

> --------
> Jebber..
> 2min så er der nye billeder igen! :))

Ser godt ud bliver spændende, at se den samlet

--
Mvh.
Dannie

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-04-05 09:45

> --------
> Jebber..
> 2min så er der nye billeder igen! :))

Det skrider jo fint frem - skal den lakeres blank eller fremstå i det rå
matte "streetfighter" udseende?

--
vh
Torben

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 01-04-05 10:04

> Det skrider jo fint frem - skal den lakeres blank eller fremstå i det rå
> matte "streetfighter" udseende?
---
Den skal lakeres. Ellers holder det sig nok ikke pænt så længe..
Men ved ikke helt om det skal være blank eller mat lak.

Trækker lidt til klar, men har ikke helt besluttet mig endnu..