Tid til at sælge MC..... ;)
Fra : Ninja Rider

Dato : 29-03-05 22:17

Hejsa

For 23. gang eller sådan noget røg kawaen til salg, igen igen.....
Men til min store for bavslese har der været TELEFON STORM! ;)
Der har været 4 MEGET interesserede købere i telefonen, allerede, og den
ene har været og se den allerede.

Men men men... Nu må vi se om den ryger denne gang....
Men det kunne da være....

Mvh Emil
p.s. Den har været anonceret i 24timer nu....
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : Ninja Rider

Dato : 29-03-05 22:18

Ninja Rider wrote:

*SNIP EN MASSE LORT*
Morale... Det er nok det rigtige tidspungt at sælge på... ;)
Undskuld stavefeljne, men jeg er træt...

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : StoneCold©

Dato : 29-03-05 22:32

"Ninja Rider" <Gundersen@Tdcadsl.dk> wrote in message
> Ninja Rider wrote:
>
> *SNIP EN MASSE LORT*
> Morale... Det er nok det rigtige tidspungt at sælge på... ;)
> Undskuld stavefeljne, men jeg er træt...

Hvad så ?? hvad hedder den nye cykel så ??

ZX10R ??

Steen
No bike at the moment
http://dfmc.dk/?id=101
DMCN# 137
http://www.streetfighters.danmark.nu = Danske Street Fighters

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-03-05 09:41

StoneCold© wrote:

> Hvad så ?? hvad hedder den nye cykel så ??
>
> ZX10R ??

Jeg tror bare Emil skal have en cykel der ikke står ham i så mange penge.
Det har han ihvertfald talt om tidligere

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Hekto

Dato : 30-03-05 08:04

In article <pCj2e.681$1Z2.16@news.get2net.dk>, Gundersen@Tdcadsl.dk
says...
> *SNIP EN MASSE LORT*
> Morale... Det er nok det rigtige tidspungt at sælge på... ;)
> Undskuld stavefeljne, men jeg er træt...

Hvis prisen er rigtig, volder det sjældent problemer.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650

Fra : Eg Egemarke

Dato : 30-03-05 08:48

Hæ vejret spiller så bestemt osse ind, samt følelsen af at sidde i en
madkasse og se alle andre fise rundt og hygge sig,

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Kasper Friis

Dato : 30-03-05 13:07

> [...]
> Men til min store for bavslese har der været TELEFON STORM! ;)
> Der har været 4 MEGET interesserede købere i telefonen, allerede, og den

hvad står den til???

Kasper friis

Fra : Ninja Rider

Dato : 30-03-05 17:57

Hejsa

Kasper Friis wrote:
> hvad står den til???

136KDKK. (136.000,-)

Den er solgt her kl 19. i dag...

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : Pwh

Dato : 30-03-05 18:31

Ninja Rider wrote:
> Den er solgt her kl 19. i dag...

Tillykke med salget.

/Jens

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-03-05 19:10

Ninja Rider wrote:
> Hejsa

> 136KDKK. (136.000,-)
>
> Den er solgt her kl 19. i dag...

Tillykke - men hvordan kan du forudse det kl. 18:57?

--
vh
Torben

Fra : Pwh

Dato : 30-03-05 19:24

> Tillykke - men hvordan kan du forudse det kl. 18:57?

Han har solgt den til sig selv bare for at komme af med den

/Jens

Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-03-05 19:55

> Han har solgt den til sig selv bare for at komme af med den

Hvis han alligevel skal ud og købe MC for pengene bagefter kan han jo lige
så godt slå to fluer med ét smæk.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 30-03-05 21:41

Pwh wrote:

> Han har solgt den til sig selv bare for at komme af med den

GRILL

--
Armand.

Fra : Ninja Rider

Dato : 30-03-05 22:09

Hejsa

Armand wrote:
> GRILL

I er sQ så sjove... ;)
Jeg havde som sådan aftalt at den var solgt, kl 17.30, men manden kom på
en mc, og skulle lige hjem og hente Konen og Bilen. Så skulle han selv
køre hjem på den, men FUCK det må være koldt... de var omkring 2c da han
trillede mod Århus....

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-?? Hvad heder den næstegang?
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Armand

Dato : 30-03-05 23:21

Ninja Rider wrote:
> Hejsa

> I er sQ så sjove... ;)

Folkeviddet Emil, folkeviddet!

--
Armand.

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-03-05 23:52

Ninja Rider wrote:

> [...]
> på en mc, og skulle lige hjem og hente Konen og Bilen. Så skulle han
> selv køre hjem på den, men FUCK det må være koldt... de var omkring

Jeg tvivler på at man mærker sådan nogle bagateller når man sidder på ryggen
af sin nye erhvervelse :D

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : André T.

Dato : 31-03-05 03:06

> Jeg tvivler på at man mærker sådan nogle bagateller når man sidder på
> ryggen
> af sin nye erhvervelse :D

Nææhh.. Hvis det er første gang han sidder på en vertical raket, tænker han
sq nok ikke over fingerne fryser af

Tillykke med salget ! Spændende hvad du så skal ha' Emil.... Hvad med en
MZ150 ? Den er billig (oz i forsikring)

¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨
© Bow Wow Wow Yippi Yo Yippy Yay ©

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-03-05 08:38

Ninja Rider wrote:

> [...]
> en mc, og skulle lige hjem og hente Konen og Bilen. Så skulle han selv
> køre hjem på den, men FUCK det må være koldt... de var omkring 2c da han

Boaaark, Bok, bok, BooooAAAArk..

Jeg skrabede is af spejle og sæde før jeg satte kursen mod arbejde i morges.

--
vh
Torben