Engelsk manual til CB450S
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 29-03-05 13:55

Hej

Der skulle vel ikke være nogle der ligger inde med en engelsk manual til
en Honda CB450S som pdf, man kunne få en kopi af. Har en kammerat der
godt kunne bruge den.

Mvh

Stef
http://www.dfmc.dk/?id=843

Fra : ptheo

Dato : 29-03-05 19:38

Hej
Der er flere muligheder, se min samling på http://home1.stofanet.dk/ptheo/
europas største samling af Manualer til MC .... de fleste er orginale , men
også (C) = Clymer (H) = Haynes (B) = Bucheli

mvh
peter

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 29-03-05 20:04

> [...]
men
> også (C) = Clymer (H) = Haynes (B) = Bucheli

Syntes ikke jeg kan finde 450S'eren imellem, eller går den også under noget
andet?

Stef

Fra : Armand

Dato : 29-03-05 21:14

Stefan Jacobsen wrote:
> Hej
>
> Der skulle vel ikke være nogle der ligger inde med en engelsk manual til
> en Honda CB450S som pdf, man kunne få en kopi af. Har en kammerat der
> godt kunne bruge den.

Specifikke omåder/detaljer?!

--
Armand.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 29-03-05 21:17

> Specifikke omåder/detaljer?!

Motor og vedligeholdelse.

Stef

Fra : Armand

Dato : 30-03-05 00:28

Stefan Jacobsen wrote:

> Motor og vedligeholdelse.

DE primære service-mål, er egalt om opgivet på tyskt eller engelsk, og
du skal vel ikke dybt i motoren :-/
Hvad angår justering af karburatorer (som kræver et par vacuum-metre i
værktøksskabet) og justering af ventil-spillerummet, så vil enhver
engelsksproget manual beskrive hvorledes det udføres. Hvortil man blot
kan tilføje sine relevante mål/tolerencer!!

--
Armand.
(Med den tyske Buchelli-manual på hylden)

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 30-03-05 07:57

> [...]
> engelsksproget manual beskrive hvorledes det udføres. Hvortil man blot
> kan tilføje sine relevante mål/tolerencer!!

Jo men ham der skal bruge den har en blokering for dysk Han har en
på tysk, men ville gerne have en på uk.

Stef

Fra : Armand

Dato : 30-03-05 09:47

Stefan Jacobsen wrote:

> Jo men ham der skal bruge den har en blokering for dysk Han har en
> på tysk, men ville gerne have en på uk.

Jeg gik ud af skolen med middelmådige karakterer i Tysk, selvom vi altid
har kunnet trække mindst én kanal ind på tv'et. At mit tyske idag er
langt over mit skoleniveau skyldes mit medlemsskab i en motorcykelklub
hvor det tyske MOTORRAD altid lå fremme og ikke var til at holde sig fra
p.g.a. dybt interessante tekniske artikler udover tests og
sammenligningstest af motorcykler hvor man vitterligt målte
maksimalhastigheden (meget vigtigt for mig dengang), samt grundige tests
af tilbehør á hjelme, udstødninger, dæk m.m.m.
Det er svært at lære mod sin vilje, hvorimod det er ganske let at lære
hvis det er noget man interesserer sig for. Din makker burde prøve at
tygge sig langsomt igennem de mere indlysende emner i den tyske manual
og se om ikke der vil være noget barnelærdom der dæmrer langsomt :-/

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-03-05 11:18

Stefan Jacobsen wrote:

> Jo men ham der skal bruge den har en blokering for dysk Han har en
> på tysk, men ville gerne have en på uk.

Hvis den tyske er på elektronisk form kunne jeg godt bruge den til en
kammarat. Ehm - jeg kunne godt bruge den selvom den er på gammeldags..

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 30-03-05 11:03

Torben Scheel wrote:
> Hvis den tyske er på elektronisk form kunne jeg godt bruge den til en
> kammarat. Ehm - jeg kunne godt bruge den selvom den er på gammeldags..

Jeg har Bucjelli's og skal betænke dig når jeg en dag endelig får
fingrene i en scanner-printer der er til at købe blækpatroner til for
menneskepenge.

--
Armand.
(med skjult tillægsudgift p.g.a. nyt IT grej med XP)