ABS og kardantræk
Fra : CarstenD

Dato : 29-03-05 11:47

Er der nogen af eksperterne, der ved, hvad man få med ovennævnte kombination
for under 100.000 kr (brugt touring)?

Mvh

Carsten

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-03-05 11:32

"CarstenD" <cardal@fjernimage.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af eksperterne, der ved, hvad man få med ovennævnte
kombination
> for under 100.000 kr (brugt touring)?

Du skal nok over i noget Bimmer-gejl = $$$
--
Brian Sørup
Honda VF 500 F2

Fra : Kasper Friis

Dato : 29-03-05 11:45

> kombination
>
> Du skal nok over i noget Bimmer-gejl = $$$
> --
Til under 100.000 ?? med ABS, den tror jeg ikke på.. ABS er da kun på deres
nyere maskiner, og de ligger vel stadig et stykke over de 100.000 selv de
godt brugte :)

Kasper friis

Fra : Brian Sørup

Dato : 29-03-05 12:05

"Kasper Friis" <Kasper.friisFJERN@lundebjergnet.dk> skrev i en meddelelse

> Til under 100.000 ?? med ABS, den tror jeg ikke på.. ABS er da kun på
deres
> nyere maskiner, og de ligger vel stadig et stykke over de 100.000 selv de
> godt brugte :)

Det kan du godt have ret i, men der er vel ikke ret mange andre deciderede
touringmaskiner med kardan og ABS -
En hurtig søgning på DBA.dk giver da nogle stykker med abs til under 100K -
med afgift vel at mærke....
--
Brian Sørup
Honda VF 500 F2

Fra : Richard

Dato : 29-03-05 15:18

Brian Sørup wrote:

> Du skal nok over i noget Bimmer-gejl = $$$

Er de tidligste ABS-versioner af ST1100 Pan European ikke ved at være
nede i det prisleje? - så kan vor brave ven jo alligevel blive
anstændigt kørende

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : p.jarnbak

Dato : 29-03-05 18:02

"CarstenD" <cardal@fjernimage.dk> wrote in message
> Er der nogen af eksperterne, der ved, hvad man få med ovennævnte
> kombination for under 100.000 kr (brugt touring)?

BMW K100LT 1988-91 eller en K1100LT af de første fra 1992.
Hej Palle.