dkfritidmotorcykel.dk
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-03-05 10:27

Halløj,

Jeg har ved en fejltagelse glemt at betale for fornyelse af
dkfritidmotorcykel.dk domænet så derfor vil I ikke kunne bruge det de
næste 24 timer ca. Brug derfor i stedet dfmc.dk

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 29-03-05 11:32

Tony Lorentzen <spam@dfmc.dk> writes:

> Halløj,
>
> Jeg har ved en fejltagelse glemt at betale for fornyelse af
> dkfritidmotorcykel.dk domænet så derfor vil I ikke kunne bruge det de
> næste 24 timer ca. Brug derfor i stedet dfmc.dk

Trøst dig med at du ikke er den første til at glemme en
domænefornyelse, og så absolut ikke den mest prominente...

Kai

Fra : Ole Hansen

Dato : 29-03-05 11:34

> [...]

> dkfritidmotorcykel.dk domænet så derfor vil I ikke kunne bruge det de
> næste 24 timer ca. Brug derfor i stedet dfmc.dk

Torsk!

> Tony

PS: Så skidt, du er tilgivet...

--
Ole Hansen

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-03-05 12:04

Ole Hansen wrote:

> Torsk!

Jeg ved det! Jeg har givet mig selv et drag over nakken ...

> PS: Så skidt, du er tilgivet...

Dejligt at vide

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Ronni Jensen

Dato : 29-03-05 13:36

> Jeg har ved en fejltagelse glemt at betale for fornyelse af
> dkfritidmotorcykel.dk domænet så derfor vil I ikke kunne bruge det de
> næste 24 timer ca. Brug derfor i stedet dfmc.dk

PBS?

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-03-05 18:15

Ronni Jensen wrote:

> PBS?

Don't mention the war

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-03-05 14:41

Tony Lorentzen wrote:
> Halløj,
>
> Jeg har ved en fejltagelse glemt at betale for fornyelse af
> dkfritidmotorcykel.dk domænet så derfor vil I ikke kunne bruge det de
> næste 24 timer ca. Brug derfor i stedet dfmc.dk

Og det minder mig om at det måske er på tide at vi der nyder godt af
denne fine fine hjemmeside atter kommer til lommerne, så der er lidt til
driftsudgifterne

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Futte & Co.

Dato : 29-03-05 15:31

J.C.Kløve wrote:
> [...]

En stor is næste gang vi mødes , ik ?

> Og det minder mig om at det måske er på tide at vi der nyder godt af
> denne fine fine hjemmeside atter kommer til lommerne, så der er lidt til
> driftsudgifterne

Årrhhh, der er da nogen af os der donerer med jævne mellemrum (selvom
det ikke helt fremgår af donationslisten)

--
Jørgen , Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-03-05 17:49

Futte & Co. wrote:

> Årrhhh, der er da nogen af os der donerer med jævne mellemrum (selvom
> det ikke helt fremgår af donationslisten)

Og det er værdsat! Jeg får bare ikke opdateret listen med mindre folk
også lige skriver en mail og fortæller om donationen

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Futte & Co.

Dato : 29-03-05 18:08

Tony Lorentzen wrote:

> Og det er værdsat! Jeg får bare ikke opdateret listen med mindre folk
> også lige skriver en mail og fortæller om donationen

jamen, det er jo os' tanken der tæller
Næe , det vigtigste er jo at holde liv i siden, der er jo mange "på", og
mange spændende fortællinger i billeder og kommentarer
Så ,e , bliv ved Tony

Fra : Mads Stetter

Dato : 29-03-05 16:06

Tony Lorentzen wrote:
> Halløj,
>
> Jeg har ved en fejltagelse glemt at betale for fornyelse af
> dkfritidmotorcykel.dk domænet så derfor vil I ikke kunne bruge det de
> næste 24 timer ca. Brug derfor i stedet dfmc.dk

Ahh, det går nok!

Hvordan ser det egentlig ud med donationer til den side... Kan det løbe
rundt eller skal vi spæde lidt mere til den eller hvordan??

MVH Mads Stetter
Som er taknemmelig

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-03-05 18:13

Mads Stetter wrote:

> Hvordan ser det egentlig ud med donationer til den side... Kan det løbe
> rundt eller skal vi spæde lidt mere til den eller hvordan??

Det svinger meget. Nogle måneder er der ingen donationer mens der andre
måneder kommer 100-200 kroner ind. Enkelte gange er der nogle, der
virkelig har været gavmilde (på et tidspunkt var der en, der donerede en
tusse!). Som regel følger det meget fint aktiviteten i løbet af sæsonen.

I det seneste halve år er der blevet doneret 640 kroner (hvoraf de
seneste 3 måneder kun er doneret 50,-). Det hjælper helt klart på det -
men hvis jeg skal regne efter så koster driften af sitet nok omkring
5-600,- om måneden i strøm, trafik og løbende opdatering af
hardware/software. Der er ca. 1 gb. trafik på sitet om dagen - og jeg
betaler 12,50 pr. Gb så det løber hurtigt op

Det har dog aldrig været min intention at jeg skulle tjene penge på
sitet, så alle donationer modtages med kyshånd og krum ryg

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Anders Christensen

Dato : 29-03-05 16:16

Tony Lorentzen wrote:
> Halløj,
>
> Jeg har ved en fejltagelse glemt at betale for fornyelse af
> dkfritidmotorcykel.dk domænet så derfor vil I ikke kunne bruge det de
> næste 24 timer ca. Brug derfor i stedet dfmc.dk

Nåe ja, shit happens.
Bemærk at du kan betale flere år frem i tiden nu.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Eg Egemarke

Dato : 29-03-05 20:57

Ku vi ikke lægge den tunge trafik ud på en server hvor der er fri download
?!?

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Eg Egemarke

Dato : 29-03-05 20:58

Ku vi ikke lægge den tunge del af trafikken ud et sted hvor det ikke koster,
jeg har da en 10 Mbit hvor trafikken ikke spiller nogen rolle overhovedet
?!?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 29-03-05 21:23

Eg Egemarke wrote:

> Ku vi ikke lægge den tunge del af trafikken ud et sted hvor det ikke
> koster, jeg har da en 10 Mbit hvor trafikken ikke spiller nogen rolle
> overhovedet ?!?

Det er ikke rigtig en holdbar løsning. Det med at sprede et website ud
på flere forskellige maskiner rundt omkring er en dårlig løsning - det
tror jeg DMCN-folkene kan skrive under på

Anyway - jeg er bare glad fordi der er nogle, der gider spæde lidt i
kassen ved at donere til sitet. Det er jo heldigvis 100% frivilligt om
man ønsker at donere noget til driften - og hvis der ikke var nogen, der
gad at donere så ville jeg stadig køre sitet videre

--
Tony
Fazer 1000 o>'o