Ekstra nøgle?
Fra : Peter F. Poulsen

Dato : 28-03-05 20:42

Hej,

Hvor får jeg lavet en ekstra nøgle til min GS500? Skal jeg direkte til
Suzuki, eller kan det evt. klares andre steder?

Mvh Peter, Odense

Fra : Lasse

Dato : 28-03-05 20:56

hej
jeg har fået lavet en ny nøgle tin min transalp, hos den lokale helerbar.
Men det er vist ikke alle nøgler sådan en kan lave. Det kostede vist 50 kr
Lasse

Fra : Studen

Dato : 28-03-05 20:59

"Peter F. Poulsen" <peter@votus.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Hvor får jeg lavet en ekstra nøgle til min GS500? Skal jeg direkte til
> Suzuki, eller kan det evt. klares andre steder?

http://www.dani.dk/

Ligger godt nok i Kbh, men måske kan Postdanmark hjælpe :)

Mvh

Studen

Fra : Armand

Dato : 29-03-05 02:03

Studen wrote:
> "Peter F. Poulsen" <peter@votus.dk> wrote in message

> http://www.dani.dk/
>
> Ligger godt nok i Kbh, men måske kan Postdanmark hjælpe :)

Hov, hov!
Gruppen her har sin egen nøglesmed: Kvikkerten i Skanderborg :-|

--
Armand.

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 29-03-05 14:24

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:
> Hov, hov!
> Gruppen her har sin egen nøglesmed: Kvikkerten i Skanderborg :-|

Han ser nok beskeden i aften...

Måske tumler han med møllen til sin dragbike - det kan jo tage sin tid

--
Jesper - kasserer i Skanderborg MC Klub
http://www.veloce.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-05 17:51

Jamen jeg er jo lige her

Og jov hvis du bor i det midtjyske så kom en tur til Skanderborg eller send
den pris 52 kr

Og i kan da lige se møllen her
http://www.kvikteam.dk/images/Turbo/Ombygning.htm

Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

www.kvikkerten.dk
www.kvikteam.dk

Fra : Mads Stetter

Dato : 28-03-05 21:11

Peter F. Poulsen wrote:
> Hej,
>
> Hvor får jeg lavet en ekstra nøgle til min GS500? Skal jeg direkte til
> Suzuki, eller kan det evt. klares andre steder?
>
> Mvh Peter, Odense

Hejsa

Få lavet en hos http://www.dani.dk/ de laver en original!

Og så virker den 100%... Fik engang lavet en til min cykel hos en hælebar...
den virkede kun når den vendte rigtigt! Så fik jeg lavet en ny som heller
ikke virkede optimalt!

Så sendte jeg et billede pr. mail til dani af min brugte originale nøgle...
og lidt tid efter lå der en original nøgle i min postkasse!

Det virker...

MVH Mads Stetter

Fra : Dr.Enduro

Dato : 29-03-05 10:53

Hej Peter

Der ligger en butik i vindegade, tæt på Odense Teater, der har jeg fået
lavet min. Det koster 50 kr og den er så god som original, også hvad
udseendet angår.

Hilsen Jan