suzuki gsx600f gas problemer
Fra : Michael Hansen

Dato : 28-03-05 19:58

Hejsa i forummet
Er ejer af en suzuki gsx600f fra 94, dog mont med en motor fra en bandit.
der har fået kn filter og sportspotte.
Men har lidt problemer når der skal gives gas. det er ligesom den skal have
et par sekunder før den kommer. er slemt når den er kold, men næsten væk ved
rigtig driftvarm motor men ikke helt, nogle der kender det problem, og evt
hvad der kan afhjælpe det, har set det på en gsx750f jeg var ved at købe
også.

Håber i kan hjælpe.....

Fra : Morten Christensen

Dato : 29-03-05 00:01

"Michael Hansen" <Mha79@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> hvad der kan afhjælpe det, har set det på en gsx750f jeg var ved at købe

Vi kan da ihvertfald gøre forsøget.
jeg har selv været i besiddelse af en lignede genstridig model, dog fra 91.
Først og fremmest, skal du checke dine tændrør - er det Nippo denso eller
NGK, ud med dem, og i med nogle sølvrør fra Bosch. Ved samme lejlighed
checker du jo selvfølgelig lige deres farve...

Bor du i Kbh er det Auto Electro eller er det Auto Magneto de hedder, lige
over for Fisketorvet, der er stedet for at få dine sølvrør.

Ellers skal du nok lige en tur omkring mr. Dyno for at få justeret det hele
igennem

Morten C
ZZR600 - Kbh

Fra : Michael Hansen

Dato : 29-03-05 12:26

Nu bor jeg så lige i Horsens, men mon ikke de sølvrør kan findes herover
også