louis.de - ingen skiver til min GPX75'er?
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 28-03-05 17:09

Hej,

Jeg sidder og kigger på louis.de og overvejer at købe et par stumper
hjem som jeg ved skal skiftes på kort sigt.
Jeg tænker også at købe et par bremse skiver hjem, men kan det virkelig
passe at de ikke har noget der passer til min GPX750R fra 87?

Jeg har både set efter ZX-7R og GPX750R, det tætteste jeg kommer er
ZX-7R fra 96 og frem, og det er lige nyt nok til min gamle dame :/

Nogle som ved om der er noget af det de har, som passer - eller skal jeg
finde mine skiver et andet sted, når tiden er til det?

/Thomas

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 28-03-05 17:41

"Thomas Løjmann Jørgensen" <lojmann@lojmann.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogle som ved om der er noget af det de har, som passer - eller skal jeg
> finde mine skiver et andet sted, når tiden er til det?

www.mcbutikken.dk kan du finde dem.
Hilsen Matthias