Ompakning af udstødning.
Fra : Tue

Dato : 27-03-05 21:59

Jeg skal have ompakket udstødningen(Akrapovic (titanium?)) på min sv'er,
men jeg er blevet lidt i tvivl om sværhedsgraden. Er det en nem operation?

Jeg aner ikke hvordan en udstødning ser ud indvendig. Men når først
udstødningen er skilt, er det vel åbenlyst hvor ulden, skal placeres eller
hva???

Og hvilken pop-nitter skal jeg bruge, aluminium eller rustfrit stål? (fra
Sanistål, brdr. Dahl el. lign)

Jeg har ladet mig fortælle, at samlingen af pop-nitterne kan være svært,
måske kræve trykluft. Men enhver VVS-mand el. lign har vel en tang der kan
klare mosten???

--
Tue Jensen
SV650S

Fra : Tue

Dato : 27-03-05 22:11

On Sun, 27 Mar 2005 22:58:46 +0200, Tue wrote:

> [...]
> måske kræve trykluft. Men enhver VVS-mand el. lign har vel en tang der kan

Tillægsspg. pop-nitter og blind-nitter er ikke det samme vel? og det er
pop-nitter jeg skal bruge.
--
Tue Jensen
SV650S