Trilletur ( aalborg den. 28. Marts )
Fra : Niels Poulsen

Dato : 27-03-05 18:25

Hej med jer,

Jeg vil lige høre om der er nogle der er friske på en trilletur i morgen fra
Aalborg til Blokhus og videre derfra til løkke og via sæby og bagefter til
aalborg. ?

skulle der være nogle der har et bedre forslag til en tur skriv gerne

Kæresten og jeg er klar til en go bette tur.

/Niels, Majken

Gsx600f

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 27-03-05 22:43

Niels Poulsen wrote:
> [...]
>
> skulle der være nogle der har et bedre forslag til en tur skriv gerne
>
> Kæresten og jeg er klar til en go bette tur.

Ja, det kunne da godt være at det var noget (måske også for
kæresten....)... hvorfra i Ålborg og hvad tid?

Desuden tænkte jeg på at man skulle prøve at starte et mødested op i
Ålborg egnen...
F.eks første Søndag i måneden ved Lyndby Krat?!
Der er det hele... Plads, en pølse/is butik, skøn natur og masser små
listige veje til turkørsel..

Thore

Fra : Niels Poulsen

Dato : 28-03-05 10:38

hej det lyder hygligt, vi er klar kl. 13. ved burger king i aalborg. er det
okay??

hilsen niels og majken...

Fra : Rasmus B. Nielsen

Dato : 28-03-05 10:50

Hvis det bliver 13.00 ved burger king så er jeg også klar (der er jo
super mc vejre idag..)

mvh.
Rasmus

Fra : Niels Poulsen

Dato : 28-03-05 10:54

"Rasmus B. Nielsen" <r10@cs.auc'DOT'dk> skrev i en > Hvis det bliver 13.00
ved burger king så er jeg også klar (der er jo
> super mc vejre idag..)
>
> mvh.
> Rasmus

Vi bliver da nogle stykker nu sejt... Troede egenligt ikke det kunne
lade sig gøre at samle nogen men positivt overrasket blev jeg da

Vi ses kl. 13 ved Burger King

Niels

Fra : Niels Poulsen

Dato : 28-03-05 10:59

Kig evt. tryden her :

http://www.trilletur.web20.dk/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=Aalborg;action=dis
play;num=1112003640;start=0#0

Fra : Janner

Dato : 28-03-05 11:41

Vi vil også med ,,,,, men den bliver 13 15 inden vi når det

/Jan

RSV1000