Hjælp til gammel 80cc suzuki crosser!!
Fra : Esben B

Dato : 27-03-05 12:58

Hej alle.

Jeg faldt over denne lille sag til billige penge.....men....den driller
lidt.
http://ebo.kow.dk/crosser.jpg

1. Nogen som kan se hvilken model det er?? Ved kun at den er en suzuki 80cc
og vist nok fra starten af 90'erne.

2. Jeg mangler en lydpotte til den. Så jeg ville høre om nogen muligvis har
en potte til en 80cc 2-takt liggende.
For den som sad på var fra en eller anden potte fra en 4-takt 250 cc.

3. Så ville jeg lige høre om nogen vidste hvilken størrelse dyse som skal
være i sådan en 80cc?
Lige nu er der en 75 dyse men synes det lyder lidt småt til 80cc.

Nå men jeg håber nogen kan hjælpe da den gerne skulle være klart til den 22
april hvor kærestens lillebror skal konfirmeres.
Man må jo sørge for at knægten får sig nogle sunde interesser

Hilsen Esben, Odense.

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 27-03-05 14:56

> [...]
> april hvor kærestens lillebror skal konfirmeres.
> Man må jo sørge for at knægten får sig nogle sunde interesser
-------------
Heya..

Jeg kan ikke hjælpe dig med det tekniske desværre, men jeg har en lille
historie du skal høre:

Jeg har en kammerat der fik en crosser i konfirmations gave.
Om aftenen da folk til festen var blevet godt stive skulle de jo lige ud at
køre en tur, for at se hvad den egentligt kunne..
-Self skulle de jo være 3 på den nu når der alligevel var plads til det!
Da de skulle rundt i et sving havde de alt for meget fart på, så de kørte
simpelthen tværs over vejen og ud over en grøft..

Den bagerste der havde kørt cross noget tid så at det nok var sundest at
hoppe af mens de hang i luften.. -Han slap med små skrammer..
Den foreste brækkede begge ben.
-Og min kammerat brækkede ryggen. Han går her 8 år efter med krykker og
kommer nok også til at gøre det længe endnu. (Hvis ikke resten af livet)

De havde fået den ud til festen med en stor lås gennem hjulet og uden
benzin..
-Så kunne få lov til at beundre den..
Det tog dem altså bare ikke længe at finde både en nøgle der passede, og
noget benno..

Måske den her historie endda kunne redde et par rødders liv!??

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : Esben B

Dato : 27-03-05 18:54

MMMMH det kan godt være jeg skal give knægtens far nøglerne inden vi kommer
alt for langt
hen af aftenen. Mums.

Hilse esben, Odense

Fra : Armand

Dato : 27-03-05 20:51

Esben B wrote:
> MMMMH det kan godt være jeg skal give knægtens far nøglerne inden vi kommer
> alt for langt hen af aftenen. Mums.

Det er sq da de fulde voksne der er de farlige i dét spil!
I min tid med det lokale RR-projekt for byens unge er der mindst én far
der har bækket armen fordi han under en fest lige skulle vise
familien/naboen hvad knægtens 80'er kunne

--
Armand.

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 28-03-05 19:33

> [...]
> der har bækket armen fordi han under en fest lige skulle vise
> familien/naboen hvad knægtens 80'er kunne
Jaaaa... Men det er jo -din- erfaring..

Self. så vil det jo her være sirkest at give nøglen til en der helt sikkert
ikke finder på dumme ideer..