Fjerne rust på skiver
Fra : Johnny Johansen

Dato : 27-03-05 06:46

Jeg skal ha R6´eren til syn, men efter vinteropbevaringen er skiverne
blevet
en smule rustne på kanten. Kan jeg ikke pudse det væk med lidt fint
sandpapir? Hvilken korn skal jeg bruge?

Hilsen Johnny

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Martin Leong

Dato : 27-03-05 09:13

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> wrote in message
> Jeg skal ha R6´eren til syn, men efter vinteropbevaringen er skiverne
> blevet
> en smule rustne på kanten. Kan jeg ikke pudse det væk med lidt fint
> sandpapir? Hvilken korn skal jeg bruge?

Et par hårde opbremsninger skulle klare det meste af rusten...

Mvh
Martin Leong

Fra : Schlæger

Dato : 27-03-05 09:20

Martin Leong wrote:

> Et par hårde opbremsninger skulle klare det meste af rusten...

På KANTEN ???

Så skal der da vist bremses rigtig hårdt, så klodserne bliver trykket ud
af facon

Mch Schlæger

Fra : Martin Leong

Dato : 27-03-05 23:29

""Schlæger"" <gertschlagerFJERN@hotmail.com> wrote in message
> På KANTEN ???

Heh, det havde jeg ikke lige set

Fra : Armand

Dato : 27-03-05 10:41

Johnny Johansen wrote:
> Jeg skal ha R6´eren til syn, men efter vinteropbevaringen er skiverne
> blevet
> en smule rustne på kanten. Kan jeg ikke pudse det væk med lidt fint
> sandpapir? Hvilken korn skal jeg bruge?

Brug det du måtte have i bærheden - Jeg tror at en grydesvamp med
skurepulver vil kunne tage det hvis ikke du har andet for hånde!
Men det er ikke en forekomst der generer bilinspektionen, ligesom det
kun kan være faldet i dine øjne ved en tilfældighed :-/

--
Armand.