tyveriforsikring!
Fra : S.G

Dato : 23-03-05 16:22

Er der nogen der ved om man kan tegne en tyveriforsikring på sin mc? Dvs
lidt ala kasko, men en forsikring der altså kun består af ansvar og
tyveriforsikring, således at man selv betaler hvis man laver et uheld!?

Har min mc bag en låst port og har skrige alarm på den osse osv, men vil sq
godt sikres ydeligere

Fra : Kim Persson

Dato : 23-03-05 16:32

> Er der nogen der ved om man kan tegne en tyveriforsikring på sin mc? Dvs
> lidt ala kasko, men en forsikring der altså kun består af ansvar og
> tyveriforsikring, således at man selv betaler hvis man laver et uheld!?

Har hørt om det fænomen i Tyskland.
Spøjst nok ender mange soloulykker som tyveri hmm.....

//Kim

Fra : Jacob Larsen

Dato : 23-03-05 16:43

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> wrote in message
> [...]
> at man selv betaler hvis man laver et uheld!?
> Har min mc bag en låst port og har skrige alarm på den
> osse osv, men vil sq godt sikres ydeligere

Jeg mener det er fair som tilbyder det herhjemme.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der

Fra : Martin Leong

Dato : 23-03-05 17:33

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> wrote in message
> Jeg mener det er fair som tilbyder det herhjemme.

Det gør de også...

Mvh
Martin

Fra : S.G

Dato : 23-03-05 18:25

hva prisleje ligger det så i?

Fra : Anders Christensen

Dato : 23-03-05 18:32

S.G wrote:
> hva prisleje ligger det så i?

ca 10.000 kroner fik jeg at vide igår.

Fra : Anders Christensen

Dato : 23-03-05 18:54

Anders Christensen wrote:

> ca 10.000 kroner fik jeg at vide igår.

(Han ville ikke engang høre til hvilken cykel det var da han havde hørt
at jeg er 21 år, så jeg tror det var for at undgå at få mig som kunde...)

Fra : Martin Leong

Dato : 23-03-05 18:51

> hva prisleje ligger det så i?

Det kommer vel helt og adeles an på motorcyklen
Alder, bopæl (København er dyrere end Aalborg), motorcykel og om den står
f.eks. står parkeret på gaden eller i garage spiller altsammen ind i prisen.
Jeg mener endda at Fair har en online prisudregner...

Jeg gav vist omkring 7500,- årligt for min SV'er som 21 årig med 0 års
ancinnitet, indtil jeg besluttede mig at have nur ansvar.

Mvh
Martin Leong
SV650S 99' - snart til salg...

Fra : Jacob Larsen

Dato : 23-03-05 20:15

"Martin Leong" <mk_leong@hotmail.fjern.com> wrote in
message news:d1sa8q$1rhr$1@newsbin.cybercity.dk
> Mvh
> Martin Leong
> SV650S 99' - snart til salg...

Hvad koster sådan een og hvor langt har den kørt?

Fra : Martin Leong

Dato : 24-03-05 00:29

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> wrote in message
> Hvad koster sådan een og hvor langt har den kørt?

Den står til 70.000 (meget ekstraudstyr) og jeg mener den har kørt omkring
de 50.000. Skriv mig en mail hvis du er interesseret, så kan jeg lige sende
mere info.
Se evt. http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2219 for et
par billeder.

Mvh
Martin

Fra : Knud Dam

Dato : 23-03-05 18:46

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tyveriforsikring, således at man selv betaler hvis man laver et uheld!?
>
> Har min mc bag en låst port og har skrige alarm på den osse osv, men vil

Min frue - Pernille har tyveriforsikret sin ER5 hos Fair.

Efter 1 års skadefri kørsel, knapt kr. 1.700 pr. år med kørsel i 12 måneder.

; - )

KD

Fra : S.G

Dato : 23-03-05 21:30