MC-Revyen 2003
Fra : Esben B

Dato : 22-03-05 19:19

Hej alle.

Der skulle vel ikke lige være en, helst her på fyn, som har MC-revyen årgang
2003 liggende som jeg kunne låne/leje/købe.

Hilsen Esben, odense.
ebo@kow.dk

Fra : Martin Leong

Dato : 23-03-05 06:46

"Esben B" <exxsdfdsfsdffef@fednumse.dk> wrote in message news:0kZ%d.193
> Der skulle vel ikke lige være en, helst her på fyn, som har MC-revyen
> årgang 2003 liggende som jeg kunne låne/leje/købe.

Jeg har den, men bor i nordjylland. Jeg kan evt. scanne de sider du skal
bruge?

Mvh
Martin

Fra : Kong

Dato : 23-03-05 08:45

Tror alle biblioteker har samtlige MC-revyer til at ligge, her i Aalborg har
de alle fra '90 eller deromkring i flere eksemplarer.

Fra : Thomas Makro

Dato : 28-03-05 11:54

On Wed, 23 Mar 2005 08:45:14 +0100, "Kong" <kongerslev@hotmail.com>
wrote:

>Tror alle biblioteker har samtlige MC-revyer til at ligge, her i Aalborg har
>de alle fra '90 eller deromkring i flere eksemplarer.
Hmmm er der en der har en elektronisk sikkerheds-kopi af MC-revyen for
2004? For så vil jeg godt hjælpe med at passe på den...

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Hans Møller

Dato : 23-03-05 08:57

On Tue, 22 Mar 2005 19:18:31 +0100, "Esben B"
> [...]

>Der skulle vel ikke lige være en, helst her på fyn, som har MC-revyen årgang
>2003 liggende som jeg kunne låne/leje/købe.

Hej Esben!
Hvis du nu må opgive at finde en på Fyn - så har jeg en du må få. Du
skal dog til Jylland for at hente den - stik vest.

hVh
Hans/NTV
Motorcyklister dør ikke - de bliver slået ihjel

Fra : Esben B

Dato : 23-03-05 14:28

Hej Hans.

Jeg kan ikke rigtigt finde noget her på den lille ø.
Og er desværre lidt lukket inde herhjemme da jeg stadig er sygemeldt efter
at der kom et træ i vejen for mig og min stakkels transalp.
så hvis du har mulighed for det ville det være kanon hvis du kunne sende den
til mig.
Skal safoli nok betale porto osv.

Hilsen Esben Bøll
Skibhusvej 133 1.
5000 Odense C

Fra : Squish

Dato : 23-03-05 16:32

On Wed, 23 Mar 2005 14:28:24 +0100, Esben B wrote:

> [...]
> at der kom et træ i vejen for mig og min stakkels transalp.
> så hvis du har mulighed for det ville det være kanon hvis du kunne sende den

Hej Esben,

Du skal ikke betale noget! Jeg kigger lige forbi med den en af de
nærmeste dage!

--
Squish (Odense)
VFR750F