http://www.expressgds.net
Fra : PCkurt

Dato : 22-03-05 14:00

Nogen der kan sige god for dette "shipping firma" ??
Vil købe en MC i UK, og sælge siger at den bliver sendt med dette firma, så
det er bare at indbetalt prisen for MCen, men tør man det??

Fra : Bjørn S

Dato : 22-03-05 16:36

PCkurt wrote:
> Nogen der kan sige god for dette "shipping firma" ??
> Vil købe en MC i UK, og sælge siger at den bliver sendt med dette firma, så
> det er bare at indbetalt prisen for MCen, men tør man det??

Jeg kender ikke firmaet, så det kan jeg ikke sige.
Man kan sikkert høre skræk-historier fra dem alle, en af de sidste jeg
hørte om var Danske Fragtmænd og MC-transport. Det kommer nok meget an
på den enkelte chauffør, og så er det jo om å gøre at de har
forsikringen i orden.

Jeg ville være meget mere betænkt med at købe en MC usæt, ud fra
billeder og sælgers beskrivelser, med mindre det er en du virkelig
stoler på !

--
/Bjørn

Fra : solvang

Dato : 22-03-05 19:25

"Bjørn S" <bjosko@yahhabaoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ville være meget mere betænkt med at købe en MC usæt, ud fra
> billeder og sælgers beskrivelser, med mindre det er en du virkelig

Der er nu nok mere om man modtager en MC.....

Fra : Armand

Dato : 22-03-05 20:52

Bjørn S wrote:

> [...]
>
> Jeg ville være meget mere betænkt med at købe en MC usæt, ud fra
> billeder og sælgers beskrivelser, med mindre det er en du virkelig

Jeg hørte fra en at eBay har fostret en transport-forretning, som klarer:
- Aftale med sælger om afhentningstidspunkt.
- kontrol af køretøj i.h.t. eBay-annoncen (og korresponderer med køber i
tilfælde af kritiske afvigelser).
- Udlæg for betaling.
- Transport.
Til forøvrigt acceptable priser.

Prøv at surf på e-Bay omkring transport og se om ikke forretningen
klarer handeler foretaget udenfor E-bay :-/

--
Armand.