Esbjerg, fælleskørsel fra Århus??
Fra : Pierre & Karina

Dato : 22-03-05 08:57

Hejsa

Jeg har planer om at tage til Esbjerg på torsdag, men det vil jo være lidt
sjovere at køre sammen med andre så er der ikke nogle fra Århus området der
skal der ned af, eller er der et opsamlings punkt hvor man mødes og køre i
flok sammen????

Pierre Roland
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=690

Fra : TL1000s

Dato : 22-03-05 09:34

Der er gratis rundstykker hos CVP i Horsens kl. 09.00, og med afgang kl.
10.00....

--
Kenneth . Suzuki TL1000s-02
webmaster@dinglepjortmc.dk