Honda VT500Custom plastsideskjold
Fra : Karsten Ploug

Dato : 21-03-05 17:21

Hej
Jeg er den lykkelige ejer af en Honda VT500Custom årgang 1983.
Jeg mangler et plast sideskjold til motorcyklen ( Højre side), da den
forrige ejer desværre havde tabt det.

Er der nogen der kan hjælpe ?? Evt. ligger inde med et sådant, eller kender
nogle gode links, som jeg kan kontakte.

Send mig evt. en mail

mange hilsner fra

Karsten Ploug

Fra : Richard

Dato : 21-03-05 18:52

Karsten Ploug wrote:

> Er der nogen der kan hjælpe ?? Evt. ligger inde med et sådant, eller kender
> nogle gode links, som jeg kan kontakte.

I "Alverdens links" på dmcn.dk er der links til flere danske og
udenlandske ophuggere - af uransalige grunde rigtig mange med speciale i
Honda

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Karsten Ploug

Dato : 23-03-05 15:13

Mange tak for tippet

Karsten