Hjælp, hvad gør i når der ska
Fra : Moller

Dato : 21-03-05 16:06

Hejsa,

   Nu har jeg snakket med Danske Fragtmænd, XP-ekpres, DPD, osv.. og jeg
har let på google efter DSB fragt ? hvad heder du i dag ?

   Problemet ligger i at jeg har fået købt mig 2 stks. MC'er som er i
NordJylland, burde kunne klaskes på en palle osv. men hvem pokker skal
jeg bruge til at få dem fragtet over på Ø'en ???

   Nogen som har prøvet noget lignenden, og kender til nogen der kan
hjælpe med det ?

--
VH
Lars Molnit

Fra : Kasper Friis

Dato : 21-03-05 17:58

> [...]
> bruge til at få dem fragtet over på Ø'en ???
>
> Nogen som har prøvet noget lignenden, og kender til nogen der kan hjælpe

DSb gods hedder raillion idag

Fra : Futte & Co.

Dato : 21-03-05 19:11

Moller wrote:
> Hejsa,
>
> Nu har jeg snakket med Danske Fragtmænd, XP-ekpres, DPD, osv.. og
> jeg har let på google efter DSB fragt ? hvad heder du i dag ?

Har du undersøgt hvad det vil koste at leje en kassevogn hos
"bilvrag.dk" eller hvad de nu hedder i denne uge : Og så en
endagsbillet til broen og lidt diesel.

> Problemet ligger i at jeg har fået købt mig 2 stks. MC'er som er i
> NordJylland,

Ja det er dyrt såen at ha' eget værksted med plads til flere mc'er

> Nogen som har prøvet noget lignenden, og kender til nogen der kan
> hjælpe med det ?

prøv at ringe til nogle af de "små" vognmænd der har bælttransport som
levevej, det ku' jo være der var en med tom vogn.

--
Jørgen , Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Moller

Dato : 21-03-05 20:32

Futte & Co. wrote:

> Har du undersøgt hvad det vil koste at leje en kassevogn hos
> "bilvrag.dk" eller hvad de nu hedder i denne uge : Og så en
> endagsbillet til broen og lidt diesel.

   Yepsen :( og lej et lig osv. har i år ændret praksis så der ikke er
noget der heder fri km mere :( billigste løsning lige nu, er traileren,
og så via odden-Ebbelttoft, svigerfar har trailer, og fruen har
anhængertræk(hun handler stort i Bilka).

> Ja det er dyrt såen at ha' eget værksted med plads til flere mc'er

   Yepsen ;) med de 2, så er der 4 heste i stalden, det matcher vel op med
fruens 4 hunde ;)

> prøv at ringe til nogle af de "små" vognmænd der har bælttransport som
> levevej, det ku' jo være der var en med tom vogn.

   Lige nu prøver jeg at få den på en kødtransport ;) hæhæ

--
VH
Lars Molnit

Fra : Brassball

Dato : 21-03-05 23:07

Hej Lars

Vi finder jo nok ud af et eller andet

Jeg har ikke travlt med at komme af med de 2 cykler, men de fylder jo
aligevel en del i min garage..

MVH
Kim

Fra : Moller

Dato : 21-03-05 23:11

Brassball wrote:
> Hej Lars
>
> Vi finder jo nok ud af et eller andet
>
> Jeg har ikke travlt med at komme af med de 2 cykler, men de fylder jo
> aligevel en del i min garage..

   Status er nu... en hjælper fra Aalborg har meldt sig ;) og så er der
måske en tur med kødvognen, og den sidste del er nuppe fruens bil +
svigerfars trailer ;) så det ser ikke helt sort ud mere.

   Som et plaster ;) så kommer Banditten ud i morgen... Kan kun rose
Lydmuren for den hurtigere reaktion for at få maskinen ud, selv om de
havde sagt 3-4 dage, så har de den klar i morgen tidlig, efter jeg
ringede i dag :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Soren Lindholt

Dato : 22-03-05 10:32

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message news:423f465c$0>
> Status er nu... en hjælper fra Aalborg har meldt sig ;) og så er der måske
> en tur med kødvognen, og den sidste del er nuppe fruens bil + svigerfars
> trailer ;) så det ser ikke helt sort ud mere.

Godt så.. jeg skulle ellers også til ab tilbyde mig, ... med min nye fine
lukkede trailer...

Soren