Åbent hus i påsken?
Fra : GRISEN

Dato : 21-03-05 09:23

Italian Bike Store holder åbent hus 25. + 26. marts kl. 10-16
SPH holder åbent hus 24/3 + 25/3 + 26/3, kl. 10-16

Er der nogen der har planer om at kigge på noget af det?
Man kunne evt. lave en fællestur fra København?

*
Jan

PS: Klubkammerater må også gerne svare, hvis nogen skulle ha' lyst til en tur.

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 21-03-05 11:26

GRISEN wrote:
> [...]
>

> *
> Jan
>
> PS: Klubkammerater må også gerne svare, hvis nogen skulle ha' lyst

Jeg ved at der kommer godtfolk fra Maribo og Fejø til SPHs åbent hus d. 24.
Jeg selv, og min bedre halvdel, triller med i den flok, da vi alligevel er
dernede og besøge familie