penac vandkatalysator.
Fra : Dorte Haals Christen~

Dato : 28-05-01 23:59

Hej

Jeg har læst om en penac vandkatalysator på www.penac.dk. Der er tale om en
katalysator, som renser vandet for diverse bakterier, tungmetaller m.m.
Endvidere skulle den bevirke, at vaskemaskinen kun doseres med det halve
vaskepulver. Vandets smag forbedres, osv.

Er der nogen her, som har denne vandkatalysator, - som vil fortælle lidt
mere om de erfaringer, som de har med den. Eller iøvrigt nogen, der har
hørt/læst om den (både godt og skidt).

Hilsen
Dorte

Fra : froekjaer

Dato : 21-07-01 20:08

Hej Dorte

Ved et absolut tilfælde fandt jeg dit spørgsmål (via www.google.com).

Det er faktisk mig der importerer penac vandkatalysatoren og de andre
penac produkter.

Læste du de erfaringerne, som er angivet på hjemmesiden? (www.penac.dk)

Det er faktiske erfaringer - ikke noget jeg har opfundet!

Med venlig hilsen

Tom Frøkjær

http://www.kandu.dk/

Fra : /arcana

Dato : 23-07-01 09:28

"froekjaer" <froekjaer.news@kandu.dk> wrote in message

> Læste du de erfaringerne, som er angivet på hjemmesiden? (www.spam.dk)

Hvis du vil oplyse Dorte om din kommercielle hjemmeside, bedes du fremover
holde det i privat email.
Reklamer er meget uønskede i nyhedsgruppen, og du bedes omgående fjerne dit
indlæg.

I gentagelsestilfælde ryger der en klage afsted til din internetudbyder.

/arcana