hvis din hayabusa mangler krafter :-)
Fra : Bo-gsxR

Dato : 19-03-05 16:41

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-05 16:53

"Bo-gsxR" <slettes.anja-b@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:423c476e$0$23080$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> http://makeashorterlink.com/?N293515BA
>
> bo-gsxR

He-he, jahh men er det ikke snart lige meget !

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2953000/

Man skal fanme snart til at passe på !

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : mikkel paulsen

Dato : 19-03-05 22:20

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(snabela)dalbynet.dk> wrote in message news:<72a5f$423c4abe$3e3d84b8$24484@nf4.news-service.com>...
> "Bo-gsxR" <slettes.anja-b@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> He-he, jahh men er det ikke snart lige meget !
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2953000/
>
> Man skal fanme snart til at passe på !

Herefter vil de unge miste kortet efter to klip i løbet af tre år,
mens vi andre mister kortet efter tre.

Snip!

Altså det giver ingen mening! må de "gamle" gerne køre som det passer
dem, eller hvad er det lige man ligger op til her?

jeg ved godt "vi" unge for det meste kører dårligere end "de" gamle,
men der er altså nogle gamle som kører harsaderet. HVORFOR skal de han
3 chancer når de unge kun skal have 2 ?

tror vidst de politikkere, som har lavet de regler ikke selv betragter
sig som unge.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 19-03-05 23:10

"mikkel paulsen" <mikkel_paulsen@hotmail.com> skrev >
> jeg ved godt "vi" unge for det meste kører dårligere end "de" gamle,
> men der er altså nogle gamle som kører harsaderet. HVORFOR skal de han
> 3 chancer når de unge kun skal have 2 ?

Fordi det er en k e n d s g e r n i n g , at de laver fartulykkerne. Reglen
kommer også til at gælde bilister.

Iøvrigt burde Hayabusserne fritages, de slår sig alligevel ihjel i det
første sving.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : kenneth T

Dato : 19-03-05 23:28

> [...]
> Reglen
> kommer også til at gælde bilister.
>
> Iøvrigt burde Hayabusserne fritages, de slår sig alligevel ihjel i det

...Hvordan får du den bløde hat ind under hjælmen ?

--
MVH
Kenneth T

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 20-03-05 01:34

"kenneth T" <ken_t@cool.dk> skrev i en meddelelse

> ..Hvordan får du den bløde hat ind under hjælmen ?

Det er dejligt når folk vil være så venlige at nøjes med at smide med
mudder. Det viser at de føler sig truffet, eller de har selv så blød en top,
at den end ikke kan bruges til at formulere sig med.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : kenneth T

Dato : 20-03-05 10:05

> [...]
> top,
> at den end ikke kan bruges til at formulere sig med.

Okay, så giver jeg dig lige en chance.

Det er jo ikke alle dem som har en knallert med over 100hk, som automatisk
slår sig ihjel i det første sving, det var nok den bemærkning som fik mig
til at sætte dig i bås. Det er for øvrigt min opfattelse, at det er de
færreste af os kører som om køretøjet var stjålet, de fleste af os kan fint
beherske os i hverdagen, men af og til kommer selv jeg da op på ikke helt
lovlige hastigheder.

Heldigvis er der kørekurser & banedage, som vi kan melde os til, men der er
desværre alt for få.
Derudover kan man jo så supplere med kørsel på veje uden stor trafik, der er
chancen for at genere andre trafikanter, eller at blive stoppet, også
betydelig mindre end på f.eks. lande & motorvej.

-
Venlig Hilsen
Kenneth T
ZX12R
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=177

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 20-03-05 11:23

> [...]
fint
> beherske os i hverdagen, men af og til kommer selv jeg da op på ikke helt

Nå jeg troede at det var den med at det er de unge der laver fartulykkerne.
Hayabusakommentaren trækker jeg lige tilbage efter at have tænkt mig om. Det
var HossBosss (eller hvordan det nu staves) jeg forvekslede den med. Det gik
lidt på, at den er uegnet at køre på, med et bagdæk så bredt at den kan stå
selv, forresten OK for ejeren kan ikke holde den. Og så fik jeg lidt tanker
om 400 heste og det første sving.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : kenneth T

Dato : 20-03-05 17:50

> [...]
> stå
> selv, forresten OK for ejeren kan ikke holde den. Og så fik jeg lidt

Okay, så er vi nok mere enige end vi selv antog :)
Det er jo et faktum at vi alle, dengang vi begyndte at køre (og selv var
yngre), lavede flere "uovervejede" ting end nu, og deraf selvfølgelig var en
større risiko... "been there, done that, bought the t-shirt......."

Fra : kenneth T

Dato : 19-03-05 23:23

> [...]
> 3 chancer når de unge kun skal have 2 ?
>
> tror vidst de politikkere, som har lavet de regler ikke selv betragter

Tjaa, de bliver jo sikkert ved at stramme reglerne, indtil man får hugget en
hånd af, for at parkere ulovligt. Eller at der kun er offentlig transport
tilbage, som de så finder ud af også er farligt & vi må gå på vores fødder
frem og tilbage..

....Puuuh!! ..det var godt af få luft :)

(så bliver det jo nok på mode at skrue nummerpladen af & gi gas!)

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 20-03-05 00:39

kenneth T wrote:

> [...]
> frem og tilbage..
>
> ...Puuuh!! ..det var godt af få luft :)
>

> (så bliver det jo nok på mode at skrue nummerpladen af & gi gas!)

Ja, det er vi jo nogen som gør :)
og er du gal hvor er det skønt engang imellem :) så behøver man jo
heller ikke afgiften.

- Kenneth Ø. <http://blog.riskoger.net/>

Fra : kenneth T

Dato : 20-03-05 09:53

> Ja, det er vi jo nogen som gør :)
> og er du gal hvor er det skønt engang imellem :) så behøver man jo
> heller ikke afgiften.

Der er intet der kan måle sig med en god track-day........ men det er jo
også hverdag ind imellem.

-
MVH
Kenneth

Fra : René Hvid

Dato : 20-03-05 02:17

"kenneth T" skrev

> (så bliver det jo nok på mode at skrue nummerpladen af & gi gas!)
> [...]

Ja hvis de fortsætter med disse tåbelige stramninger, er det da klart at der
vil blive flere og flere der enten køre uden plade, eller laver diverse
tekniske dimser der gør pladen usynlig.

Jeg har selv overvejet at montere pladen på en klap som su kan udløses fra
styret således at pladen bliver usynlig, men jeg tror bare at jeg vil putte
pladen og en skrue i min tank taske hvis jeg vil ud og lege. Så kan man jo
altid sige at den lige er faldet af, hvis man skulle blive stoppet.

--
Rene Hvid
Alias "Benneweis"

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 20-03-05 11:29

"Bo-gsxR" <slettes.anja-b@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> http://makeashorterlink.com/?N293515BA
>
> bo-gsxR

Har også altid syntes, at den fætter manglede lidt horse power. Rart at se,
at der er en løsning på "problemet"

- 400 hk ... så kan man vel lege Ghost Rider og lave wheelies med 250+
km/t.

--
Henrik
a ka

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=161

Fra : kenneth T

Dato : 20-03-05 17:53

> - 400 hk ... så kan man vel lege Ghost Rider og lave wheelies med 250+
> [...]

El azul es más rápido :)

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 20-03-05 18:03

H"Bo-gsxR" <slettes.anja-b@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> http://makeashorterlink.com/?N293515BA
>
> bo-gsxR

Hvis der nu også var vinger med kunne man slippe for brotaksten!

Stef
---

Fra : helloo.dk

Dato : 21-03-05 09:20

"Bo-gsxR" <slettes.anja-b@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> http://makeashorterlink.com/?N293515BA
>
> bo-gsxR

Nu kan jeg ikke se den link der følger med. Er der nogen som har den
rigtige
link? Og Ja jeg har en hayabusa og sidder stadig på den efter 1 sving!
Hilsen Dan

Fra : Bo-gsxR

Dato : 21-03-05 09:36

> Nu kan jeg ikke se den link der følger med. Er der nogen som har den
> rigtige
> link?
http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?Niveau=1&OldNiveau=1&RubrikId=55200&Annoncetype=2&Sortering=1&Sorteringtype=1&kortsogX=0
&kortsogY=0&kortsogRad=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&FirstSearch=&Fritekst=turbo&RegionId=0&Submit=%A0%A0%
A0S%F8g+nu+%BB%A0%A0%A0&begraens=2

bo-gsxR

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-03-05 22:35

"Bo-gsxR" <slettes.anja-b@webspeed.dk> writes:

<http://www.dba.dk/asp/Soegning/soegning.asp?Niveau=1&OldNiveau=1&RubrikId=55200&Annoncetype=2&Sortering=1&Sorteringtype=1&kortsogX=0&kortsogY=0&kortsogRad=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&FirstSearch=&Fritekst=turbo&RegionId=0&Submit=%A0%A0%A0S%F8g+nu+%BB%A0%A0%A0&begraens=2>

....og her uden at være brækket i stykker
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : helloo.dk

Dato : 24-03-05 20:58

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> ...og her uden at være brækket i stykker

Takker..