Billig Tyk lås i aldi..
Fra : Ukendt

Dato : 19-03-05 16:19

Hejsa Alle

Lige pt snakker Alle om låse synes jeg.. nå, men jeg var lige i aldi, for 2
sec siden, og de har en rigtig kraftig kædelås i panser som de kalder det,
den er dog kun 85cm lang, men koster kun 30kr.. den virker virkelig stabil..

Bare lige et tip, hvis nogle vil ha en billig ekstra lås..

Mvh
Morten

Fra : anders majland

Dato : 20-03-05 14:58

> [...]
> stabil..
>
> Bare lige et tip, hvis nogle vil ha en billig ekstra lås..

En der gider købe den, skære den over og fortæller os andre om den er noget
værd ?

/A

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 09:27

anders majland skrev i meddelelsen
<423e7e36$0$245$14726298@news.sunsite.dk>...

>En der gider købe den, skære den over og fortæller os andre om den er noget
>værd ?

Næeh, der er vel ingen der sætter sine ben i den biks længere. De har bare
at lære at behandle deres personale ordentlig !

mvh
Orla

Fra : Anders Christensen

Dato : 21-03-05 10:59

Orla Pedersen wrote:
> anders majland skrev i meddelelsen
> <423e7e36$0$245$14726298@news.sunsite.dk>...

> Næeh, der er vel ingen der sætter sine ben i den biks længere. De har bare
> at lære at behandle deres personale ordentlig !

Hvad da?

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 12:55

Anders Christensen skrev i meddelelsen
<423e9aef$0$239$14726298@news.sunsite.dk>...

>Hvad da?

Hvad ville Du mene om at blive fyret på gråt papir, fordi at Du havde en
bestyrelsespost i den lokale idrætsklub ? Eller MC-klub for nu at blive
topic ? Får Du bare én gang kørselsgodtgørelse eller diæt, så betragtes det
af Aldi som bi-job, og så får Du pedalen.

Ellers, søg i nordjyske aviser, der er en del omtale af chikane af
medarbejdere.

mvh
Orla

Fra : anders majland

Dato : 21-03-05 13:27

> Ellers, søg i nordjyske aviser, der er en del omtale af chikane af
> medarbejdere.

Ifølge HK, så kan mange af tilfældene med chikane overfor personalet i
Vendsyssel spores tilbage til én bestemt distriktschef.

http://www.hk.dk/hkwww/netmagasin/netdelta.nsf/?OpenDatabase&unid=189A685DBB9FA64CC1256FA500459053

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 15:14

anders majland skrev i meddelelsen
<423ebdc2$0$238$14726298@news.sunsite.dk>...

>Ifølge HK, så kan mange af tilfældene med chikane overfor personalet i
>Vendsyssel spores tilbage til én bestemt distriktschef.

Som blev bakket op af ledelsen indtil sagen blev vel nærmest rødglødende

>http://www.hk.dk/hkwww/netmagasin/netdelta.nsf/?OpenDatabase&unid=189A685DB
B9FA64CC1256FA500459053

Jeg følger mit hjerte, og handler aldrig mere i den "biks", der er heldigvis
muligheder nok

mvh
Orla

Fra : Anders Christensen

Dato : 21-03-05 14:38

Orla Pedersen wrote:
> [...]
> af Aldi som bi-job, og så får Du pedalen.
>
> Ellers, søg i nordjyske aviser, der er en del omtale af chikane af

Det lyder sku ikke hyggeligt :S

Fra : Hekto

Dato : 21-03-05 15:08

In article <423eb7be$0$23062$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, "Orla
Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> says...
> [...]
> af Aldi som bi-job, og så får Du pedalen.
>
> Ellers, søg i nordjyske aviser, der er en del omtale af chikane af

De er ikke meget bedre på hovedlageret i karlslunde.
Personalepolitikken er på det absolutte nul-punkt, og lederne der er
ansat, ville ikke kunne styre arbejdets gang, blandt ligestillede, i en
sandkasse!

Brokker man sig højlydt, får man at vide man bare kan få sin
fyreseddel! Siger man ja tak - bliver de fornærmede! Holder man fast på
det, så forsøger de at række i land. Står/sidder der kolleger omkring
'begivenheden', bliver de spurgt om der er flere der vil fyres!!!

Lønnen er rimelig; men ingen fornuftige mennesker gider arbejde dér,
p.gr.a. den elendige personalepolitik, og arbejdsforholdene iøvrigt.

Aldi er ren stenalder! De anvender ikke engang PC-registrering af
varerne, men skriver dem på lagertilganssedler, som for læææænge siden.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650