Alle BMW ejere
Fra : Brassball

Dato : 19-03-05 00:08

Fra : Anders Christensen

Dato : 19-03-05 08:09

Brassball wrote:
> Et tilbud p åbillig forsikring fra IF specifikt for BMW
>
> http://www.if.dk/web/dk/private.nsf/0/7006BC24D0CD56C6C1256E5800455090/$FILE/Produktblad.pdf

Æv, jeg er under 36... og har ingen BMW..

Fra : Boye Wildt

Dato : 19-03-05 10:32

Hurra!
Jeg er fyldt 36 for flere dage siden og har en BMW R1150RT, hvor jeg gav ca.
10.000 kr. om året hos Codan. Nu giver jeg ca. 3300,- for hele året inkl.
vinterkørsel. Kun 10% selvrisiko ved tyveri. I øvrigt har jeg flyttet alle
mine forsikringer fra Codan til IF og dermed sparet ca. kr.17.000,- om året.
Boye

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 19-03-05 10:48

Jeg er over 36år og har en Bmw..... og en forsikring hos Fair.
Her giver jeg 1.700kr for ansvar+kasko med en selvriciko på 2.000kr

/Steen

Fra : Rolf

Dato : 19-03-05 10:55

"Brassball" <skoleskibe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
newsnm3112h81d1acudkpmcufbm18msr8bho@4ax.com...
> Et tilbud p åbillig forsikring fra IF specifikt for BMW
>
> http://www.if.dk/web/dk/private.nsf/0/7006BC24D0CD56C6C1256E5800455090/$FILE/Produktblad.pdf

Jeg fik tilbud fra "if" i februar på min mc forsikring:
K1200GT årg. 2004 - jeg er 58år og bor i Århus området. Pris 5512 kr. årlig
med selvrisiko på 4000 kr.

Jeg kom fra en forsikring ved Thisted Amt med en præmie på ca. 20.000 kr.
årlig + de forlangte en anden forsikring samtidig, f.eks en
ulykkeforsikring.

Rolf

Fra : Jo

Dato : 20-03-05 12:54

> [...]
newsnm3112h81d1acudkpmcufbm18msr8bho@4ax.com...
> Et tilbud p åbillig forsikring fra IF specifikt for BMW

Skal det forstås sådan, at man skal betale 10% i selvrisiko af værdien på
motorcyklen (min. kr. 4.000,00), hvis den bliver stjålet? I så fald er
selvrisikoen meget høj, synes jeg.

Jo.

Fra : Rolf

Dato : 20-03-05 19:51

Man skal "kun" betale 10% af skaden ved tyveri. Det kan jo også blive til en
del.

Rolf.
K12GT

Fra : Jo

Dato : 20-03-05 20:10

"Rolf" <rolf.sollok@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Man skal "kun" betale 10% af skaden ved tyveri. Det kan jo også blive til
> [...]

Ja, det bliver vel til 26.500,- for dit vedkommen og en smule mindre for
mig. Det er nok ikke det bedste forsikringstilbud der findes, hvis man har
cykler i den lidt dyrere ende...

Jo
K12RS

Fra : Rolf

Dato : 20-03-05 20:18

Der hvor jeg er forsikret nu (Thisted Amt A/S) er selvrisikoen 0kr ved
tyveri. Men præmien er også 20.000 for mit vedkommende.

Fra : Rolf

Dato : 20-03-05 20:14

Undskyld - jeg læste forkert!!

Man skal "kun" betale 10% af skaden, dog min. 4000kr.(selvrisiko) ved
tyveri.

Fremfor 20% som nogle selskaber bruger
Rolf
K12GT