Carl Astrup wrote:
> Ser den ganske flot ud, er også omlakeret.
Det er jo allerede et usikkerhedsmoment - hvorfor er en så relativt ny
cykel omlakeret? - dækker det over en skade? - har den rundet de 100.000
km/miles? en eller flere gange? - og hvordan adskiller dem importerede GS
fra en dansk; har den lavere motorydelse? - dyset til magrere blanding, så
den evt. ikke trækker så godt i mellemområdet?
> Men hvad søren kigger jeg efter ?? for at vurdere om jeg køber katten i
> sækken ??
Kender du ikke en mc-kyndig? Selv om du finder mange gode tip om emnet
generelt og ældre GS i særdeleshed i ældre indlæg herinde, er det bedst at
tage en mere erfaren med på råd. Eller købe hos en velrenommeret
forhandler, hvor du med større sandsynlighed kan få hjælp efter købet -
eller få den byttet hvis den er helt i skoven...
Går du efter den annoncerede så sørg i det mindste for også at få prøvet
en tilsvarende, så du kan sammenligne deres stand og ikke mindst
køreegenskaber
--
Richard Pade, Sorgenfri, DK