Ingen bakkeåbning i tv ??
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 23:02

Hejsa Alle

Er jeg den eneste der har set 2 x tvaviser for at se noget om bakkeåbningen,
og blev skuffet ??

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 23:14

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Alle
>
> Er jeg den eneste der har set 2 x tvaviser for at se noget om
> bakkeåbningen,
> og blev skuffet ??

Tja ikke engang Lorry har haft det med

--
Mvh.
Dannie

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-03-05 23:26

> Tja ikke engang Lorry har haft det med

Vi var heller ikke flere end en god søndag på Malerklemmen c

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 23:51

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:39ueg5F65m3llU1@individual.net...

> Vi var heller ikke flere end en god søndag på Malerklemmen c

Nej det så jeg desværre godt da jeg stod og filmede jer på Tuborgvej i
venstre side godt 500m efter Tagensvej, jeg sidder lige nu og kigger på
optagelsen, og regner med at jeg kan lægge den op på min side inden alt for
længe.

--
Mvh.
Dannie

Fra : Biker-Jørgen

Dato : 18-03-05 15:40

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> wrote in message
> [...]
> venstre side godt 500m efter Tagensvej, jeg sidder lige nu og kigger på
> optagelsen, og regner med at jeg kan lægge den op på min side inden alt
Håber der er nogen flotte kværne med. Det kan jeg godt bruge, når jeg går og
venter på at det bliver rigtigt biker-vejr.

Biker-J

Fra : Hekto

Dato : 18-03-05 09:17

In article <4239fe65$0$29283$14726298@news.sunsite.dk>, "Juel"
<xSnAbElAstarchild.dk> says...
> Hejsa Alle
>
> Er jeg den eneste der har set 2 x tvaviser for at se noget om bakkeåbningen,
> og blev skuffet ??

Nu er det jo heller ikke en verdensbegivenhed, der rykker i
befolkningen, på højde med kongebrylluper og den slags!!!
Det giver allerhøjst lidt irritation for trafikanterne og
lokalbeboerne.

Tradition eller ikke tradition ... træd to skridt tilbage, og betragt
begivenheden! Den er og bliver en myggefis i andre menneskers
bevidsthed.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-05 10:23

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tradition eller ikke tradition ... træd to skridt tilbage, og betragt
> begivenheden! Den er og bliver en myggefis i andre menneskers

Det er rigtigt men alle årene jeg kan huske har Lorry sendt derinde fra, men
ikke i år om grunden er det ringe opbud i år eller det, at åbningen lå så
tidlig i år, at mange ikke havde opdaget det skal ligge hen i det uvisse.

--
Mvh.
Dannie

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 18-03-05 11:16

> [...]
> Hejsa Alle
>
> Er jeg den eneste der har set 2 x tvaviser for at se noget om

Jeg så også forgæves efter i TV-aviserne.
Men her til morgen opdagede jeg, at man skal "helt op" til Frederiksborg
Amtsavis for at finde både en omtale og et billede fra bakkeåbningen i går.
Ifølge denne avis var der mellem 1.000 og 1.500 MC'er på Nørrebrogade.
Mvh
Jørgen (som heller ikke havde fået MC'en klar til den alt for tidlige
Bakkeåbning)

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 18-03-05 17:22

Jorgen Gerdorf wrote:
> [...]
> Ifølge denne avis var der mellem 1.000 og 1.500 MC'er på Nørrebrogade.

MetroExpress i hovedstaden havde også en lille notits (også sagde også
1000-1500)

Carsten Sørensen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-03-05 11:25

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message
> Hejsa Alle
>
> Er jeg den eneste der har set 2 x tvaviser for at se noget om
> [...]

Næh, jeg sad også og kukkelurede - nothing - nada - nichts. Øv!
Var ikke selv derinde pga. manglende kørelejlighed - ham jeg plejer at køre
med har ikke fået bimmeren ud af hi, og mine nye kollegaer hverken kan eller
må køre med passagerer, såeh...derudover har jeg nul mere digicam...*PIV!*
Sgu første gang jeg går mere eller mindre frivilligt glip af en
bakkeåbning...*svovle.wav*
Men jeg håber da at dem der var med har råhygget sig.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Armand

Dato : 18-03-05 23:22

Juel wrote:
> Hejsa Alle
>
> Er jeg den eneste der har set 2 x tvaviser for at se noget om bakkeåbningen,
> og blev skuffet ??

Bakkeåbningen plejer at blive brugt som et forårs-indlæg, og dét var der
ikke meget af i gårsdagens vejrlig - Derfor måske!?

--
Armand.