Scootere og Bakken
Fra : Per

Dato : 17-03-05 15:54

Hej NG!

Er det for kikset at komme på sin 125 ccm scooter her i aften når bakken
åbner?

Svarer det til at køre på en øvert eller hvad - eller er man inde i varmen
blot man har en stor nummerplade bagpå?

Jeg har nemlig ikke fået klargjort raceren endnu

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Moller

Dato : 17-03-05 15:54

Per wrote:
> [...]
> blot man har en stor nummerplade bagpå?
>
> Jeg har nemlig ikke fået klargjort raceren endnu

   Stor plade er stor plade... basta, der er jo også plads til kineserne osv.

--
VH
Lars Molnit

Fra : anders majland

Dato : 17-03-05 16:05

> Stor plade er stor plade... basta, der er jo også plads til kineserne osv.

yep

De traditionelle scootere mødes ved sankt stefans kirken og det er vist også
ved at være tradition for at andre scootere også mødes deromkring.

Fra : Richard

Dato : 17-03-05 21:14

anders majland wrote:

> De traditionelle scootere mødes ved sankt stefans kirken og det er vist også
> ved at være tradition for at andre scootere også mødes deromkring.

Men i år var bagenden af mc-kortegen end ikke halvvejs ned til kirken -
knap nok til Castro / Cafe 211. Faktisk kørte sidste mc over startlinien
19:09 - sidste år var det ca. 19:50, så fremmødet var vel nede omkring de
1.000 - 1.500 stk. Men mange fine cykler, som sikkert bliver nusset fint
rene for alt saltstøvet, når de kommer hjem

Men stemningen var da fin, billede på dfmc.dk så snart jeg genfinder mit
password...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-03-05 21:33

Richard wrote:

[snip]

> Men stemningen var da fin, billede på dfmc.dk så snart jeg genfinder mit
> password...

Hvorefter du så retter det til noget, du bedre kan huske... og eventuelt
sætter den til at huske dig fremover

--
Tony
Fazer 1000 o>'o (ikke til bakkeåbning)

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 21:49

"Tony Lorentzen" <spam@dfmc.dk> skrev i en meddelelse
> Richard wrote:
>
> [snip]

> Hvorefter du så retter det til noget, du bedre kan huske... og eventuelt
> sætter den til at huske dig fremover

Det med at den skulle huske det virker ikke hos mig Tony.

--
Mvh.
Dannie

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 21:38

"Richard" <rpaderichard@netscape.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> 1.000 - 1.500 stk. Men mange fine cykler, som sikkert bliver nusset fint
> rene for alt saltstøvet, når de kommer hjem

Kl. 19:10:44 passerede de sidste mc´ere min kammy og jeg der stod 500 meter
nede af tuborgvej, så der ikke mange i år nu håber jeg så bare at videoen
blev nogenlunde.

--
Mvh.
Dannie

Fra : K

Dato : 17-03-05 18:18

> Er det for kikset at komme på sin 125 ccm scooter her i aften når bakken
> åbner?

Jeg ville tage en klovnenæse på hvis jeg mødte op på min PGO 110 ccm scooter

( du skal tage afsted, lad dem om det som synes det er kikset )

> Svarer det til at køre på en øvert eller hvad - eller er man inde i varmen
> blot man har en stor nummerplade bagpå?

Man er i nogens øjne helt kikset, bare det at det er en scooter
( men du skal stadig tage afsted, lad dem om det som synes det er kikset )

> Jeg har nemlig ikke fået klargjort raceren endnu

kom igang med klargøringen ...hehee
( endnu engang du skal stadig tage afsted, op på nakken af scooteren ....og
go' tur )