www.mcZonen.dk
Fra : Anders Madsen

Dato : 28-05-01 23:39

Jeg vil bare lige gøre alle opmærksom på, at der er kommet et nyt website på
nettet, omhandlende motorcykler...

mcZonen, har bl.a. mcGuiden, der viser de fleste motorcykler på det danske
marked med, priser, præstationer, data, billeder og forhandlerindex.

Derudover er der mulighed for at sætte sin mc til salg, samt stor
vedligeholdelsesguide.

Tjek det ud på http://www.mczonen.dk

MVH

Anders Madsen - Webmaster mcZonen

Fra : Thomas

Dato : 29-05-01 12:45

Fint link!
Det er da den mest overskuelige og informative site jeg endnu har set