Nogen der kender dette produkt ? måske set~
Fra : Moller

Dato : 17-03-05 12:41

Hejsa,
   fik dette link i går af Mini Armand ;)
"http://www.charm.net/~mchaney/roaddyno/index.html"

   Der er den forkromede, hvor det hele er klar til start, og så er der
den meget billige som kræver man selv skal lave noget optageværk halløj.

   Det jeg tænker på er at denne metode vil kunne give en hurtig
indikation om ens pillen har gjort nogen forskel ala huller i kurven
osv. Jeg er godt klar over at selve HP værdierne ikke er så troværdige
igen, så det er ene og alene karakteristikken på kurven som jeg er
intereseret i med dette instrument. Men det er præcis de samme premisser
som på alm. rulle felter.

   Men er der nogen der kender til denne, eller til andre fabrikanter der
laver noget lignende ?

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 13:20

> [...]
> "http://www.charm.net/~mchaney/roaddyno/index.html"
>
> Men er der nogen der kender til denne, eller til andre fabrikanter der

hejsa Moller..

Jeg har lidt links du kan læse hvis det kunne interessere dig..

http://www.gtechpro.com/
http://www.spa-uk.co.uk/design/index.htm
http://www.stackltd.com/
http://www.motec.com.au/
http://www.race-technology.com/WebPage/Products/Accelerometer/PerformanceMeterIntro.html

Men den du har kig på, er meget billig 150$ er jo ingen penge idag..

Jeg vil gerne gi en 50/hund'er for at låne den og hvis et par stykker vil
det så er den jo gratis.. jeg kunne godt finde på at købe den, både til
bilen og til men Bastard cykel..

Mvh
Morten

Fra : Moller

Dato : 17-03-05 13:55

Juel wrote:

> Men den du har kig på, er meget billig 150$ er jo ingen penge idag..

   Det jo det, og så er der billeder med hvor de montere den på MC'er...
så det er ikke kun bilejerne som den er tiltænkt.

> Jeg vil gerne gi en 50/hund'er for at låne den og hvis et par stykker vil
> det så er den jo gratis.. jeg kunne godt finde på at købe den, både til
> bilen og til men Bastard cykel..

   Har tænkt på udlejnings metoden... mod et tilpas depositum samtidig med.

   Nå, der kan vel findes nogen monetos på kistebunden her slut på mdr. Så
kan den vel være hjemme samtidig med kværnen er klar. Har ellers luret
lidt på softversionen til 40$ meeeen... så skal jeg bruge hele 70Kr. hos
biltema(198Kr. så er der en komplet strobo med) for en inductiv pickup +
købe en kassettebåndoptager, eller en eller anden form for lydoptager i
ok kvalitet. fordelen er at softwaren sendes med det samme, så man er
kørende så snart man har de andre stumper samlet.

--
VH
Lars Molnit