God fornøjelse!
Fra : Christina R.

Dato : 17-03-05 08:38

Til dem, der har besluttet at dyret skal luftes idag til bakkeåbningen på
trods af vejret, så vil jeg bare ønske rigtig god fornøjelse
Selv kommer jeg ikke til at åbne bakken i år... jeg er forskånet for
overvejelser om, hvorvidt jeg skal/skal ikke - da jeg på tidspunktet for
bakkeåbningen sidder i et fly

--
Christina R.
(Suzuki GS500E)

Fra : anders majland

Dato : 17-03-05 09:20

> Til dem, der har besluttet at dyret skal luftes idag til bakkeåbningen på
> trods af vejret, så vil jeg bare ønske rigtig god fornøjelse

Takker - der var allerede flere motorcyklister på vejene imorges.

/A

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-05 09:49

> Takker - der var allerede flere motorcyklister på vejene imorges.

ja jeg har ikke set en mc endnu, men så 2 i morges )

Mvh
Morten **som igår prøvede en wheelman, det er jo næsten en MC**

Fra : Pierre & Karina

Dato : 17-03-05 10:14

Jeg har kun en ting at sige: L.... land, hvornår kommer foråret????

Nå men god tur til jer der køre der over, jeg bliver selv hjemme, da jeg er
allergisk over for regn og kulde

Pierre
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=690

Fra : Ronni Jensen

Dato : 17-03-05 10:34

Ja god tur i aften, jeg dukker nok heller ikke op derinde, men glæder mig
til at se billederne.
Jeg skal ud og hente zuki ved 17 tiden, så den skal vist lige have en god
lang "velkommen-tilbage-lille-skat"-tur i aften inden skal transportere mig
til det mørke Jylland i morgen middag

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Non-Desperado

Dato : 17-03-05 10:13

"Christina R." <rudkjoebingNOSPAM@wanadoo.dk> skrev:

>Til dem, der har besluttet at dyret skal luftes idag til bakkeåbningen på
>trods af vejret, så vil jeg bare ønske rigtig god fornøjelse

Det ender måske med at der står en masse på fortovet og kigger
på....ingenting.

Jeg skal heller ikke derind, men jeg har hverken MC eller -pap,
så det giver jo sig selv.
Men jeg skal nok sende de få, der skal, en venlig tanke når jeg
sidder lunt og tørt i min bil, mens det pisser ned og blæser
udenfor.

Non-Desperado

Fra : Sanne Johansson

Dato : 17-03-05 10:37

Non-Desperado wrote:

> Men jeg skal nok sende de få, der skal, en venlig tanke når jeg
> sidder lunt og tørt i min bil, mens det pisser ned og blæser
> udenfor.

Lunt og tört i en bil? Hvad kan man bruge det til? Du har jo overhovedet
ikke forstået noget som helst...

~Sanne -der desvärre heller ikke kommer til bakken i dag, men vil kaste
längselsfulde blikke efter alle mcer på vejen...(og respekt til dem alle!)

Fra : Moller

Dato : 17-03-05 10:42

Sanne Johansson wrote:

> Lunt og tört i en bil? Hvad kan man bruge det til? Du har jo overhovedet
> ikke forstået noget som helst...

   Så så sanne, vi ved godt der er gemt en lille skabsbillist i dig ;)

> ~Sanne -der desvärre heller ikke kommer til bakken i dag, men vil kaste
> längselsfulde blikke efter alle mcer på vejen...(og respekt til dem alle!)

   Aaaarrrgg... holder det ikke ud, selv min vintermaskine står stille :(
æv æv.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 17-03-05 11:44

Moller wrote:

> Aaaarrrgg... holder det ikke ud, selv min vintermaskine står stille
> :( æv æv.

Men vi mødes vel foran Elrond (eller hvad Shawarmabiksen nu hedder) på
Nørrebrogade?

--
Tony
Kilofazer

Fra : Moller

Dato : 17-03-05 12:10

Tony Lorentzen wrote:

> Men vi mødes vel foran Elrond (eller hvad Shawarmabiksen nu hedder) på
> Nørrebrogade?

   Nej, da jeg ikke er studerende mere, så er der ikke råd til de samme
mængder mad mere...

--
VH
Lars Molnit

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-03-05 11:02

Non-Desperado wrote:

> [...]
> Men jeg skal nok sende de få, der skal, en venlig tanke når jeg
> sidder lunt og tørt i min bil, mens det pisser ned og blæser

Der bliver tid til mange når du sidder og venter på vi kommer forbi

--
vh
Torben

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-03-05 13:03

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Jeg kom til at sige at jeg godt ville være med til at undervise i
> LaTeX¹ i aften.

Blah LaTeX læres bedst med trial and (lots of) error
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Hans Rørdam

Dato : 17-03-05 10:35

Christina R. <rudkjoebingNOSPAM@wanadoo.dk> skrev:
>Til dem, der har besluttet at dyret
>skal luftes idag til bakkeåbningen på
>trods af vejret, så vil jeg bare
>ønske rigtig god fornøjelse

Tak tak.
Jeg skal alligevel til hovedstaden idag. Så hils hvis I ser en
gammel rusten MZ med et badekar af en sidevogn

-hvornår er der afgang fra Nørrebrogade??

Hans

Fra : Per

Dato : 17-03-05 10:40

"Hans Rørdam (slet 4Q1TF)" <hansr@4Q1TFmail.dk> skrev i en meddelelse

> -hvornår er der afgang fra Nørrebrogade??

Kl. 1900

Mvh: Per

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-03-05 10:41

Christina R. wrote:
> [...]
> Selv kommer jeg ikke til at åbne bakken i år... jeg er forskånet for
> overvejelser om, hvorvidt jeg skal/skal ikke - da jeg på tidspunktet for

Takker - vink ned til os, skulle du komme den vej på

--
vh
Torben

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 17-03-05 12:45

Tony Lorentzen <spam@dfmc.dk> writes:

> Men vi mødes vel foran Elrond (eller hvad Shawarmabiksen nu hedder) på
> Nørrebrogade?

Elvan - get your facts straight.

Jeg kommer i øvrigt heller ikke forbi. Jeg kom til at sige at jeg godt
ville være med til at undervise i LaTeX¹ i aften. Da jeg alligevel
ikke har fundet motorcyklen frem, så er det nok heller ikke den store
skade.

¹) <http://www.student.dtu.dk/~latex/> - og nej, det har ikke noget
med gummi at gøre, og udtales la-tek.

--