Ur på MC'en
Fra : J. Jørgensen

Dato : 16-03-05 16:51

Bortset fra gamle armbåndsure og cyklecomputere er der nogen der har fundet
noget brugbart.
Der er tale om en Virago XV535S årg.97.

Hilsen
Jørgen

Fra : Per

Dato : 16-03-05 17:03

"J. Jørgensen" <jjdan@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> Bortset fra gamle armbåndsure og cyklecomputere er der nogen der har
> fundet noget brugbart.
> Der er tale om en Virago XV535S årg.97.
>
> Hilsen
> Jørgen

Her:

http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?products_id=67

Mvh. Per!

Fra : Ronni Jensen

Dato : 16-03-05 17:48

> Her:
>
> http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?products_id=67
>
> Mvh. Per!

Den Per omtaler fungerer skam fint - og tåler (er prøvet i praksis) også
voldsomt regnvejr og vask!

Men; klisteret på det velcro-bånd der er med, tåler ikke vand, den falder
simpelthen af igen. Det dobbeltklæbende stykke tape holder derimod fint

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : anders majland

Dato : 16-03-05 17:06

> http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?products_id=67

Det er bare ikke særlig kønt - så hellere
http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?cPath=226_234&products_id=63

www.louis.de har det også på tilbud til ~100kr. De har også (eller har
haft) en anden styrholder end den på dinmc's side. Men mit (fra louis) holdt
kun et halvt år så der er måske en ide i at købe det herhjemme ... det er
ihvertfald billigere at sende det retur hvis det dør

/A

Fra : Peter

Dato : 16-03-05 21:34

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:42386558$0$29273$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> holdt kun et halvt år så der er måske en ide i at købe det herhjemme ...
> det er ihvertfald billigere at sende det retur hvis det dør

Jeg har i 1½ år kørt med dette ur. Det har fungeret fint, selvom det har
fået masser af vand. Det er ikke ret stort, men alligevel let af aflæse.
Du behøver ikke nogen holder. Det leveres med en meget kraftig selvklæbende
velcro. Det har jeg brugt, og det fungerer fint. Det betyder også at det kan
monteres næsten alle steder, blot der er en lille plan flade.

Jeg købte mit hos Dinmc, men jeg har set at det samme ur sælges billigere
fra Louis.

--
Peter
XJ600S

Fra : anders majland

Dato : 16-03-05 22:55

> Jeg har i 1½ år kørt med dette ur.

Også vinterkørsel ?

Men jeg tror at det er vibrationer der har taget livet af mit - Det må være
omkring 12-15000km jeg har kørt med det på tenere-en. Jeg troede først at
det var batteriet det var fladt men et nyt fik det kun til at gå kanske
kort. Det var tilsyneladende ikke noget synderlig fugt i det...

> Jeg købte mit hos Dinmc, men jeg har set at det samme ur sælges billigere
> fra Louis.

Gæt hvor han har det fra

/A

Fra : Peter

Dato : 16-03-05 23:30

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote in
message news:4238acf8$0$29283$14726298@news.sunsite.dk...

> Også vinterkørsel ?

Nej, men meget vand.

> [...]
> først at det var batteriet det var fladt men et nyt fik det kun til at gå
> kanske kort. Det var tilsyneladende ikke noget synderlig fugt i det...

Jeg tror også han får dem fra Louis.

--
Peter
XJ600S

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-05 17:03

> Bortset fra gamle armbåndsure og cyklecomputere er der nogen der har
fundet
> noget brugbart.
> Der er tale om en Virago XV535S årg.97.

Louis.de har alle mulige

http://www.louis.de/_201b57bc7284ad9394eab0049da817874c/shop/shop_dispatch.php?article_context=searchlist&wgr=347&anzeige=0

Der er også noget der passer i stilen på en wannabe harley

Mvh
Morten

Fra : Ulvir

Dato : 16-03-05 17:50

Juel wrote:

> Louis.de har alle mulige

OK! Hvor mange af jer er i familie med Louis?

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-05 17:51

> OK! Hvor mange af jer er i familie med Louis?

hehe )

Fra : Per

Dato : 16-03-05 19:37

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er også noget der passer i stilen på en wannabe harley

He-he!

Du linker til en lås - men den har måske indbygget ur

Mvh.
Per!

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-05 20:49

> He-he!
>
> Du linker til en lås - men den har måske indbygget ur

hvad fabler du om ?? det link virker da godt nok..

Mvh
Morten

Fra : Per

Dato : 16-03-05 22:13

> hvad fabler du om ?? det link virker da godt nok..
>
> Mvh
> Morten

Det var godt nok syret - ja nu virker det - det gjorde det ikke da jeg
svarede, der blev jeg henvist til en kædelås??

Meget mystisk.

Nå men det virker nu og det er det vigtigste.

Mvh. Per!

Fra : Eg Egemarke

Dato : 17-03-05 23:24

Tjae nu prøvede jeg jo osse lige linket og fik en høvlfuld hjelme frem ?!?
mystisk !

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265