Bagsæde - Campen i påsken...
Fra : Erika

Dato : 16-03-05 11:48

Hej Alle,

Skulle der evt. være en, der har et ledigt bagsæde til Campens åbning i
påsken (torsdag til lørdag?)?? -så kom frit frem ))))

For en god ordens skyld vil jeg lige nævne, at det ikke er til mig selv,
men til min skønne storesøster, Lene (mobil: 2370 7913)

Knus Erika *vi ses der!!!*

Fra : Erika

Dato : 16-03-05 11:55

Erika wrote:

> [...]

> For en god ordens skyld vil jeg lige nævne, at det ikke er til mig selv,
> men til min skønne storesøster, Lene (mobil: 2370 7913)

Kunne lige tilføje... Ingen overvægt, ingen oppakning og hun er en hottie
)))

Fra : Ronni Jensen

Dato : 16-03-05 12:38

> Kunne lige tilføje... Ingen overvægt, ingen oppakning og hun er en
> hottie )))

Ja så er det vel underordnet om man havde planlagt at skulle derover eller
ej.. hvornår kører vi? Hehe

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Erika

Dato : 16-03-05 19:30

Ronni Jensen wrote:

> Ja så er det vel underordnet om man havde planlagt at skulle derover eller
> ej.. hvornår kører vi? Hehe

Skærtorsdag ved middagstid... fra Sjelle mellem Århus og Silkeborg

Fra : Brian Laursen

Dato : 16-03-05 22:48

Erika wrote:

> Skærtorsdag ved middagstid... fra Sjelle mellem Århus og Silkeborg

Esbjerg!

--
Virtually Yours

Brian laursen

Dobbelt X ( til salg )
Http://home1.stofanet.dk/cashman

http://dfmc.dk/brian_laursen

Fra : M. Hoey

Dato : 16-03-05 12:56

"Erika" <ezbduerikke@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne lige tilføje... Ingen overvægt, ingen oppakning og hun er en hottie
> )))

Kan vi lige få et billede af hende frøkenen? Piger har jo en tendens til at
overdrive på visse områder :-/ *G*

Mvh.

M. Hoey
(Som ikke er særlig køn :-/ )

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-03-05 13:07

Erika wrote:

> Kunne lige tilføje... Ingen overvægt, ingen oppakning og hun er en
> hottie )))

Det er jo selvfølgelig et godt salgsargument - men måske ville det
hjælpe at skrive hvor hun skal samles op

Nej, jeg kan ikke - jeg og fruen har godt nok et bagsæde ledigt hver,
men påskeplanen hedder sverige..

--
vh
Torben

Fra : M. Hoey

Dato : 16-03-05 13:23

> [...]
> at skrive hvor hun skal samles op
>
> Nej, jeg kan ikke - jeg og fruen har godt nok et bagsæde ledigt hver, men

Du er ellers en modig mand Torben :-/

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-03-05 14:49

M. Hoey wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du er ellers en modig mand Torben :-/

Der er ingen ulve i skåne - hvad mener du 0

--
vh
Torben

Fra : M. Hoey

Dato : 16-03-05 15:24

> Der er ingen ulve i skåne - hvad mener du 0
>
> --
> vh
> Torben

Hej Torben

Det var ment med et smil på læben, 2 frøkener, så er der mer' end rigeligt
at se til

Vidste godt du skulle nordpå, god ferie herfra!

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-03-05 10:28

M. Hoey wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Torben
>
> Det var ment med et smil på læben, 2 frøkener, så er der mer' end rigeligt
> at se til

Me know - 2 døtre..

> Vidste godt du skulle nordpå, god ferie herfra!

Takker

--
vh
Torben

Fra : Eg Egemarke

Dato : 17-03-05 23:26

Der er da MASSER af Ulve i Skåne Fx i Höör/Skånes dyrepark !!
Og når du nu alligevel skal herover ku du jo passende besøge parken og få
nusset en Elg bag ørene, de er så søøøøde iflg. Bonnie
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-03-05 08:41

Eg Egemarke wrote:

> Der er da MASSER af Ulve i Skåne Fx i Höör/Skånes dyrepark !!
> Og når du nu alligevel skal herover ku du jo passende besøge parken og
> få nusset en Elg bag ørene, de er så søøøøde iflg. Bonnie

Hmm - hun lyder som en farlig kvinde Tak for tippet.

--
vh
Torben

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 16-03-05 16:03

Jeg når desværre nok ikke at få sidevognen klar. Men det er tæt på

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Erika

Dato : 16-03-05 19:28

Henrik Nielsen wrote:

> Jeg når desværre nok ikke at få sidevognen klar. Men det er tæt på

Så er det jo bare at komme igang knægt Du bor jo dejligt tæt på

Knus E

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 16-03-05 21:40

"Så er det jo bare at komme igang knægt "

Ja ja, skal nok

Ses.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 16-03-05 23:44

Erika wrote:
> [...]
>
> For en god ordens skyld vil jeg lige nævne, at det ikke er til mig selv,
> men til min skønne storesøster, Lene (mobil: 2370 7913)

jo jeg har da plads, men så havner hum i Esbjerg . men det er vel også
ok

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Erika

Dato : 17-03-05 12:31

J.C.Kløve wrote:

> jo jeg har da plads, men så havner hum i Esbjerg . men det er vel også
> ok

Næh, det ville ikke være helt ok, men det viser sig også, at jeg har
spildt både min og jeres tid, for damen har fået et anfald af generthed og
har ændret sine påskeplaner :-///

Anyway, håber da, at I Esbjerg farere overvejer at stikke på Campen, når I
er færdige med Esbjerg-halløjet. De sælger jo de gode øl, og så kan man jo
nyde dem inde i varmen

--
Erika *der bare skal afsted på to hjul i påsken*

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-03-05 23:29

Erika wrote:

> [...]
>
> Anyway, håber da, at I Esbjerg farere overvejer at stikke på Campen, når
> I er færdige med Esbjerg-halløjet. De sælger jo de gode øl, og så kan

Det er jo fristende,
Men (der er jo altid et men.. )det er for koldt til at overnatte i
telt endnu, og jeg antager ike der er ledige sovepladser, eller ??

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Erika - cosychicks.d~

Dato : 19-03-05 14:42

> Det er jo fristende,
> Men (der er jo altid et men.. )det er for koldt til at overnatte i
> telt endnu, og jeg antager ike der er ledige sovepladser, eller ??

Hvad mener du med for koldt??? ...det er et spørgsmål om at holde længe
nok ud i baren!! bar=varme! -Men ja, der er vist ikke flere ledige
hytter...

--

Erika