Nu kommer foråret!
Fra : Ronni

Dato : 15-03-05 20:09

Ihvertfald i Sverige - men mon ikke det også når til Danmark?

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,617534,00.html

Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-03-05 20:34

Ronni wrote:
> Ihvertfald i Sverige - men mon ikke det også når til Danmark?
>
> http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,617534,00.html

Håber, søndag ser god ud på dmi

mvh

Thomas Jensen
FZ6S ´04

Fra : Steen E.

Dato : 15-03-05 20:45

> Håber, søndag ser god ud på dmi

Og endnu et sikkert tegn : Caféerne her på Halmtorvet er i dag startet
med borde og stole udenfor

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Pierre & Karina

Dato : 15-03-05 20:51

"> Håber, søndag ser god ud på dmi

> mvh
>
> Thomas Jensen
> FZ6S ´04

Såndag ser ok ud, det har du ret i, men der er stadigvæk natte frost lørdag
nat

Jeg vil bare så gerne ud og køre en lille tur, men der skal være saltfrit og
tøre veje først, for nu har jeg brugt hele vinteren på at pudse min mc, og
så vil jeg ikke ødelægge det ved den første tur

Pierre
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=690

Fra : Ronni Jensen

Dato : 15-03-05 22:05

> [...]
> saltfrit og tøre veje først, for nu har jeg brugt hele vinteren på at
> pudse min mc, og så vil jeg ikke ødelægge det ved den første tur

Din er jo også en (i øvrigt enorm flot) pyntegenstand.. tror nok GSX'en
kommer ud og bliver luftet fra torsdag, så den er varmet op til Jyllandstur
fredag... daaaaaamn jeg glæder mig

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 16-03-05 15:01

Pierre & Karina wrote:
> "> Håber, søndag ser god ud på dmi
[snip]
> [...]
> saltfrit og tøre veje først, for nu har jeg brugt hele vinteren på at
> pudse min mc, og så vil jeg ikke ødelægge det ved den første tur

Hey Pierre

Der er kommet en fix funktion på vintertrafik.dk hvor du kan se om vejene er
saltede for nyligt: http://vintertrafik.dk/start.asp?file=contentsaltning

Det skulle give et godt fingerpeg om hvornår de stopper med det djævelskab