Der er vel ikke nogle der skal have noget ~
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 15-03-05 19:29

Hej

I mangel af Visum/landkort ville jeg høre om der er nogle i Randers eller
omegn der i nærmeste fremtid skal bestille noget ved louis.de? Jeg står og
skal have nyt batteri til XS'eren. Jeg betaler naturligvis halvdelen af
portoen.

Stef
---
XS400
SS1300

Fra : Ninja Rider

Dato : 15-03-05 20:10

Hejsa

Stefan Jacobsen wrote:
> [...]
> skal have nyt batteri til XS'eren. Jeg betaler naturligvis halvdelen af

Hejsa

Det er muligt at jeg bestiller noget der nede her en gang igen, men
ellers prøv da lige at tjecke T jalla først. (Thansen.dk)
De er lige begyndt med MC stumper!

Mvh Emil

--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : Ninja Rider

Dato : 15-03-05 20:13

Hejsa

> Det er muligt at jeg bestiller noget der nede her en gang igen, men
> ellers prøv da lige at tjecke T jalla først. (Thansen.dk)
> De er lige begyndt med MC stumper!
>
> Mvh Emil

p.s. De har det til 199,-!

Mvh Emil
Randers
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 15-03-05 21:10

> p.s. De har det til 199,-!
>
> Mvh Emil
> Randers

Tjoo men tror du det er pengene værd? Det er jo ikke meget info de skriver
om det!

Stef

Fra : Ninja Rider

Dato : 17-03-05 12:29

Hejsa

Stefan Jacobsen wrote:
> Tjoo men tror du det er pengene værd? Det er jo ikke meget info de skriver
> om det!

Tja... jeg har før købt baterier hos dem der var af mærket Yhusa eller
noget i den stil. Det er da udemærket kvalitet!

p.s. til 199,- kan man nok overleve hvis det kun holder 2-3 år!
Mvh emil

--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
My Bike Is Like A Rocket!

Fra : Armand

Dato : 17-03-05 02:13

Stefan Jacobsen wrote:
> [...]
> skal have nyt batteri til XS'eren. Jeg betaler naturligvis halvdelen af

Nærrigrøv :-|

--
Armand.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 17-03-05 22:57

> Nærrigrøv :-|
>
> --
Kommer vel an på hvad den anden part skal ha´

Stef

Fra : Armand

Dato : 19-03-05 02:07

Stefan Jacobsen wrote:

> Kommer vel an på hvad den anden part skal ha´

á:
"Når du alligevel skal køre til X-købing, så kan jeg jo ligesågodt komme
gratis med!" ?

--
Armand.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 19-03-05 08:30

> á:
> "Når du alligevel skal køre til X-købing, så kan jeg jo ligesågodt komme
> gratis med!" ?

Ja når jeg alligevel skal den vej! Men nu tilbyder jeg jo at betale
halvdelen af turen!

Stef

Fra : brobaek

Dato : 17-03-05 14:04

Stefan Jacobsen wrote:

> [...]

> skal have nyt batteri til XS'eren. Jeg betaler naturligvis halvdelen af

Vær opmærksom på, at i DE skal du betale pant for bil/mc batterier (vist
6,5 euro så vidt jeg kan se hos louis).
Du kan, portofrit, købe en Yousa til rimelige penge hos www.mc-online.dk
(ca. samme pris som Varta hos louis).

/Martin

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 17-03-05 23:00

> Vær opmærksom på, at i DE skal du betale pant for bil/mc batterier (vist
> [...]

Tak for linket, men jeg drejer ind til Harrys imorgen og henter et på vej
hjem fra job, gider ikke køre rundt med lader i tasken længere!

Stef