Oppakning på en SV650
Fra : Ole Hansen

Dato : 15-03-05 08:31

Hej,

Kæresten og jeg skal på mc-tur til August.. Ikke noget stort - blot et
smut i sommerhus i vestjylland. I den forbindelse skal vi jo ha' pakket
den bette sorte.

Jeg har en pænt stor Bagster taske, men jeg tror ikke helt, det er nok
til to mand i en uge. Jeg har en vandtæt "pølse" der sikkert kan sættes
fast et eller andet sted - men hvilke alternativer har jeg? Der er da
ikke plads til passager, når man har sidetasker på, er der?

--
Ole Hansen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-03-05 08:38

> Jeg har en pænt stor Bagster taske, men jeg tror ikke helt, det er nok til
> to mand i en uge.

7 sorte T-shirts og 1 par jeans fylder da ikke meget ?

Jeg har en vandtæt "pølse" der sikkert kan sættes
> fast et eller andet sted - men hvilke alternativer har jeg?

Køb et givirack eller lign. så er det monteret ordentligt.

Der er da
> ikke plads til passager, når man har sidetasker på, er der?

Med et givirack er der.
Ellers må I jo finde en mc til

mvh

Thomas Jensen
FZ6S ´04

Fra : Janner

Dato : 15-03-05 09:38

> Med et givirack er der.
> Ellers må I jo finde en mc til

Ja en racer er en ener ... eller en til hver *S*

Men med et par "smid over" tasker kan fruen sagtens placere sin lille po po
oven på stykket der ligger over bagsædet.

Hygge

Jan
RSV1000 olie ryger

Fra : Ole Hansen

Dato : 15-03-05 17:08

Thomas Jensen wrote:

> 7 sorte T-shirts og 1 par jeans fylder da ikke meget ?

Hehe.. :)

> Køb et givirack eller lign. så er det monteret ordentligt.
> Der er da

Blah.. Jeg kan ikke få sådan et monteringskit til min sv'er.. :( En
kollega har ellers været så venlig at tilbyde at låne både tasker og
Wingrack.. Surt.. :(

> Med et givirack er der.
> Ellers må I jo finde en mc til

Og et kørekort..

--
Ole Hansen

Fra : Jesper

Dato : 15-03-05 17:40

Ole Hansen wrote:

> Hehe.. :)

> Blah.. Jeg kan ikke få sådan et monteringskit til min sv'er.. :( En
> kollega har ellers været så venlig at tilbyde at låne både tasker og
> Wingrack.. Surt.. :(

Hos Louis kan du godt få taskeholdere... Ellers er der smid-over tasker

Jesper
www.buff-mc.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-05 17:43

Ole Hansen skrev i meddelelsen
<42370854$0$179$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

>Blah.. Jeg kan ikke få sådan et monteringskit til min sv'er.. :( En
>kollega har ellers været så venlig at tilbyde at låne både tasker og
>Wingrack.. Surt.. :(

Åhh hold op ! Originale Givi ophæng er noget pangel. Design selv, og Du er
kørende.

Inspiration: http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/givi/

mvh
Orla

Fra : Ole Hansen

Dato : 15-03-05 18:58

Orla Pedersen wrote:

> Åhh hold op ! Originale Givi ophæng er noget pangel. Design selv, og Du er
> kørende.
>
> Inspiration: http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/givi/

Mffh.. Med mine evner, kommer det sgu til at ligne noget Anne og Lotte
har bikset sammen :) Jeg ville også godt have noget, der var knap så
permanent - men flot ser det ud.

--
Ole Hansen

Fra : Birger Poulsen

Dato : 15-03-05 20:28

> Blah.. Jeg kan ikke få sådan et monteringskit til min sv'er.. :( En
> kollega har ellers været så venlig at tilbyde at låne både tasker og
> Wingrack.. Surt.. :(

> Og et kørekort..

Givi har både PL og Monorack. Jeg har begge dele til min SV'er.
PL racket bærer 3 tasker, det rækker til det meste.

--
Hilsen
Birger

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 15-03-05 09:51

Ole Hansen wrote:
> [...]
> fast et eller andet sted - men hvilke alternativer har jeg? Der er da
> ikke plads til passager, når man har sidetasker på, er der?

Smidover tasker er svaret, og de kan fås for rimelige penge, fx. hos
Louis (har selv lige købt nye)

Her er min "gamle ged" pakket til "tur for 2", det gik da fint.
http://www.dfmc.dk/gallerypicture.asp?id=552&m=full

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : ABSV650

Dato : 15-03-05 22:35

Hej Ole og andre!!!

Jeg havde selv et Givi rack til min SV650'er som fulgte med da jeg købte
den, men jeg fandt det lidt for besværligt at monterer, plus at det var hyle
grimt, så jeg solgte det og købte et Krauser istedet hos www.Louis.de . Det
er nok en del dyrere at anskaffe end Givi's Wing Rack, men også bedre
designet og mere stabilt generelt.

MVH
Anders
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=604

PS. Påovenstående hjemmeside kan du se hvordan Givi racket ser ud monteret.
Håber det er en hjælp!!!

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-05 01:19

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et eller andet sted - men hvilke alternativer har jeg? Der er da ikke
> plads til passager, når man har sidetasker på, er der?

Hej Ole.

Du skal da have dig et sæt fra http://www.sw-motech.de/ deres taske stativ
er lige til at tage af/på når det skal bruges, så er cyklen pæn til hverdag
og kan så bruges til pakæsel når det er nødvendigt, www.louis.de forhandler
det også, så du kan selv sammenligne priserne

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen