lange wrote:
>> 3. Bøsninger til at ligne bagsvingeren op, sådan at kæde og
>> baghjul sider lige ud for tilsvarende foreste kædehjule + forhjulet.
>
>
> Det kan give lidt problemer hvis off-settet på kædehjulet på sådan en
> Bandit ikke er det samme som på en VFR.
Den har jeg tænkt lidt over, men da jeg nu har set at en del tyskere
har fået den til at fitte, så håber jeg den nok går ;) meeen der skal
liiige måles først.
> De bøsninger du skal have lavet, skal jo både få kædehjulet og baghjulet
> til at flugte. Uden at vide det med sikkerhed kunne jeg godt forestille
> mig at offsettet er større på Banditten hvilket jo alt andet lige vil
> kræve at kædehjulet flyttes i forhold til baghjulet.
>
> Hvis du køber sådan en svinger, skal du vide at lejerne bag i den er
> svine dyre (ca 2800) og findes ikke uoriginalt så de skal være i orden.
Yepsen, det ved jeg fra Fer's VFR400, han var ik helt munter da han så
prisen ;) sjovt nok er det sjældent at noget på de VFR maskiner er bilige..
> Jeg ved heller ikke om akslen passer i diameteren samt om svingeren
> overhovedet kan være i Suzuki stellet.
Den kan være der, men jeg vil mene at er jeg heldig skal der bare
skiftes lejer sådan at inderdiamteren på dem matcher akslen fra
banditten... hvis jeg er heldig.
> Hvis du finder en svinger fra en VFR750R (RC30) / RVF750R (RC45) passer
> de ikke hjul med de alm VFR'ere.
Ååååhh... så er der budt op til flere valg ;) men jeg må nok finde frem
deres data, så jeg kan se hvor stor forskel der er. Mener også de er
mere sjældne end RC36'eren.
Er der ik noget med der er nogen Duc'er som også køre med mono
bagsvinger, eller er det for det meste kun Honda's VFR modeller som har
på gade modellerne...
> Husk at der er lidt forskel på bredden af baghjulet på de forskellige
> årgange af VFR'en.
Det var jeg ikke klar over, skal jo helst ende med ca. samme størelse
som det nuværende.
> Der er ikke andet for end at du må finde en VFR og i gang med målebåndet.
hmmmm, VFR' klubben ;) mon ik der er nogen flinke medlemmer der som vil
lade mig måle... måske er det også der man kan være heldit at kunne få
dele osv. :)
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve
Suzuki GSF-R 1200
www.dfmc.dk/Lars_Molnit