Alpha-sports?
Fra : Mikkel Skou

Dato : 13-03-05 14:28

Davs

Jeg så ovennævnt side omtalt i en anden post her i NG...
Ville bare høre hvordan folks erfaringer er med firmaet - hvor lang tid
tager det før varerne kommer, hvordan er service osv?

Grunden er, at jeg gennem længere tid har ledt efter en kickstarter-arm til
min Suzuki GN400T 1982, og kan se at de har den - hvis nogen kender andre
steder der har en sådan er jeg meget interesseret i at høre om det - de
lokale MC-pushere forlanger 1500 for kickstarter, og jeg skal kun bruge
armen - det er lige i overkanten, og jeg kan se at det vil koste ~650 kr fra
Alpha-parts incl. alt...

Vh.
Mikkel Skou
GN400T