Feedback på MC projekt!
Fra : LasseChristensen

Dato : 13-03-05 11:54

Så langt er jeg!

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=983

Der er indtil videre brugt 4100,- på den, og det er KUN hvad i kan se på
billederne!

Fra : Kasper Friis

Dato : 13-03-05 15:22

"

> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=983
>
> Der er indtil videre brugt 4100,- på den, og det er KUN hvad i kan se på
> billederne!

Bliver sjovt at se den samlet, havde selv en kreidler RS da jeg var 16.. den
kørte fint men larmede rimelig godt.. den var nu ikke i for god stand, havde
jo ingen penge :) det ente med jeg måtte sælge den rimelig billigt efter en
æggeskal konfiskerede min cylinder, for jeg havde ikke penge til en ny.. :(

kasper friis

Fra : Bjørn S

Dato : 13-03-05 16:58

LasseChristensen wrote:
> Der er indtil videre brugt 4100,- på den, og det er KUN hvad i kan se på
> billederne!

Hmm, har du fået lavet det "orange" ?

--
/Banesen - nå, nej, Bjørn

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-03-05 20:20

LasseChristensen wrote:

> Så langt er jeg!
>
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=983
>
> Der er indtil videre brugt 4100,- på den, og det er KUN hvad i kan se på
> billederne!

Sjovt projekt - selvom jeg synes farven er lidt for ... iøjnefaldende

Skriv når du har fået samlet skidtet og taget flere billeder.

--
Tony
Kilofazer o>'o