En glad fyr
Fra : Christian

Dato : 12-03-05 03:01

Er så glad i dag : )

Kan vist ikke følge med de cykler mange i gruppen kører på..
MEN! i dag - præcis i dag, afleverede jeg de sidste 9000 kr til min
stedfar (der findes et par af dem der kan være flinke)
NU er min antikvariske Honda cb650b gældfri weee!

Har sq knoklet og skurret trapper, gjort rent efter halfester og taget
lørdagsvagter hos postdanmark for at finde de i alt 21.000 som det har
kostet at få mig en mc.

Det bliver en god sommer... og det bliver jeres også.

Fra : jw

Dato : 12-03-05 07:13

Tillykke med den, det er sgu en helt speciel fornemmelse af få fingrene i
sin første mc....

mvh jens, gsxr1000

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-05 08:59

"> Har sq knoklet og skurret trapper, gjort rent efter halfester og taget
> lørdagsvagter hos postdanmark for at finde de i alt 21.000 som det har
> kostet at få mig en mc.

Tillykke - jeg har i øjeblikket selv nydelsen af den første MC.

Kims
Honda CB 600 F Hornet

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 12-03-05 08:58

> Det bliver en god sommer... og det bliver jeres også.

Tillykke har også selv første cykel i år, men det er nu en skam det er
begyndt at sne igen, nu hvor vi lige er kommet igang! Forhåbeligt kommer
foråret snart!

Stefan
XS400
SS1300

Fra : AW på ZRX

Dato : 12-03-05 09:59

> Kan vist ikke følge med de cykler mange i gruppen kører på..

Glæden ved en MC afhænger ikke af hvor hurtigt den kan køre, eller hvor dyr
den har været.

Var det ikke Mads Lund der plejede at køre på en ombygget og skamtunet ZX9R
som havde koster 1/4 mill, og som pludselig fandt ud af at det var meget
sjovere at køre markræs på en gammel havelåge af en GS500E (som han også
havde skamtunet og smækket sidevogn på.)

Nogle er glade for deres Marauder 250, nogle er glade for deres R1'er.

Tillykke med "dyret".

> Det bliver en god sommer... og det bliver jeres også.

DMI lover stigende temperaturer og regn onsdag - torsdag (gå væk salt). Så
jeg satser kraftigt på at sommeren starter næste weekend.

Allan
ZRX1200S

Fra : Kasper Friis

Dato : 12-03-05 10:43

> [...]
> kostet at få mig en mc.
>
> Det bliver en god sommer... og det bliver jeres også.

tillykke, jeg betaler banken hver måned, og det vare rigtig mange år før jeg
aflevere det sidste afdrag på min ZX6R, det må sku være rart og have betalt
det hele :)

Og ja.. sommeren er lige om hjørnet.. det skal den sku være ;)

Kasper friis

Fra : J. Jørgensen

Dato : 12-03-05 10:45

"Christian" <Nothing@Here> skrev i en meddelelse
> [...]
> kostet at få mig en mc.
>
> Det bliver en god sommer... og det bliver jeres også.

Hej Christian

Jeg læser det ikke som du lige har købt Hondaen, men derimod din glæde ved
at være færdig med at betale den.
Samtidig glæder du dig til det bliver godt vejr.
Det gør jeg også - jeg nåede lige at få et par timers god kørsel, da jeg i
går eftermiddags hentede min Virago XV535S.
Det foregik på lidt rolige veje (bl.a. langs Odense Kanal og Stige Ø), hvor
jeg prøvede at lære cyklen lidt at kende og mener også at have fjernet de
værste "begyndertegn" i trafikken.
Det var meget heldigt med et par timers fint vejr.
Jeg er lige fyldt 67 og fandt ud af, at nu var det sku' tiden, hvis jeg
skulle have min lyst styret inden kørekortet skal fornyes.
Jeg glæder mig til at møde (og hilse) på alle i andre "Bikere".
Jeg har lige meldt mig ind i MC Touring Club - det giver jo nogle gode
forsikrings rabatter.

Vi ses (og høres)
Jørgen

Fra : Jo

Dato : 12-03-05 13:08

Tillykke til både Christian og Jørgen! Christian fordi han nu endelig har
færdigbetalt sin første mc og til Jørgen fordi han er sprunget ud i det og
har købt sig en en Virago her i hans livs efterår. Frisk gjort og godt gået.

- Og lad os så få noget tørvejr!

Jo.
BMW K1200RS

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-03-05 11:31

Christian wrote:
> [...]
> kostet at få mig en mc.
>
> Det bliver en god sommer... og det bliver jeres også.

Jeg kender fornemmelsen - min FJ blev købt sidst i 2003 uden afgift, og
efter en vinter på smalkost blev der råd til afgiften 1/4 2004. Nu
starter 2. sæson med den, og jeg glæder mig over at have råd til at købe
forbedringer til den i stedet for at betale af. Tillykke - nu kan du
nyde friheden i dobbelt forstand.

--
vh
Torben