Garage i Århus
Fra : Ukendt

Dato : 10-03-05 21:36

Til gurppe,
Jeg var så heldig at få kontakt til en gut fra mgc.dk, som havde søgt nogen
at dele garage med. Desværre var interessen så stor at den er fyldt op. Men
så tænkte jeg om det ikke var muligt at finde flere som var klar. Garagen
findes på Nordborggade i Århus. Koster 500,-. 3 mdr dipositum. 1 mdr.
opsigelse. 3 x 4,85 m^2. Desværre ikke opvarmet.
Jeg vil gerne bruge den til lidt småskrueri evt. lave et lille værksted, så
det er nok bedst vi bare er et par stykker.
Hvis du kun vil bruge den som opbevaring vil jeg selvfølgelig gerne betale
en større del.
Skriv hurtigst muligt, tak...skal have cyklen færdig til sommer ;)
Kasper

Fra : Anders Christensen

Dato : 10-03-05 23:06

Kasper Meldgaard wrote:

> [...]
> en større del.
> Skriv hurtigst muligt, tak...skal have cyklen færdig til sommer ;)

Jeg har smidt dig en mail
Er det en garage med port foran hele garageanlægget, eller uden?
For jeg ved der forsvandt et par cykler fra en garage deroppe tidligere.
(mener det var i december)

--
Mvh Anders Christensen

Fra : TWL

Dato : 15-03-05 16:41

Anders Christensen wrote:

> Jeg har smidt dig en mail
> Er det en garage med port foran hele garageanlægget, eller uden?
> For jeg ved der forsvandt et par cykler fra en garage deroppe tidligere.
> (mener det var i december)

Det er desværre korrekt.
Min nabo fik stjålet 2 x offroader fra anlægget ved Nordborggade 19-25.
Flere af brugerne af dette hul har oplevet indbrud.

Offroaderne er da heldigvis fundet igen.

Thomas