Power commander
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 09-03-05 13:02

Hej NG,

Vejret er jo kanon, men der er stadig sne og salt hist og her. Så
cyklen bliver inde lidt endnu øv øv. Håber sgu det er væk til d.17.

Jeg overvejer at finde en power commander til min Hornet 900 på ebay
el. lign. Men! skal man have en model specielt til ens cykel, eller
hvordan fungerer det?

Satser på at finde en PC III USB og dem er der en del af tilsalg, men
ikke lige til min Hornet. Er det noget med at de ledninger osv. der er
med kun passer til en model cykel eller hvordan?

Gode råd modtages med fornøjelse

Hvis nogen kender et sted hvor man kan få dem til en god pris kan det
også bruges.

Jesper
Honda CB900F '03

Fra : Moller

Dato : 09-03-05 13:47

Jesper Nielsen wrote:

> [...]
> ikke lige til min Hornet. Er det noget med at de ledninger osv. der er
> med kun passer til en model cykel eller hvordan?

   ring til www.dot-e.dk og snak med Ove om det, da det er importøren, og
derved ved hvordan det hænger sammen.

> Hvis nogen kender et sted hvor man kan få dem til en god pris kan det
> også bruges.

   Spørg Ove nu du er i gang, om hvad den koster + en injustering, da det
ik er optimalt bare at smide den i.

   VH
   Lars Molnit

Fra : kenneth T

Dato : 09-03-05 15:31

>Jeg overvejer at finde en power commander til min Hornet 900 på ebay
>el. lign. Men! skal man have en model specielt til ens cykel, eller
>hvordan fungerer det?

Du skal bruge den som passer på din mc, ellers passer den ikke på dine stik
forbindelser.

>Hvis nogen kender et sted hvor man kan få dem til en god pris kan det
>også bruges.

Info & download af std. maps, lige til og overføre med en PC:
http://www.powercommander.com/
Specifikt dem du skal bruge:
http://www.powercommander.com/112-211.shtml
Montage vejledning i pdf format:
http://www.powercommander.com/maps/install/I112-211.pdf
Den er billig her, 349euro (2625kr) + forsendelse, ny & 2 års garanti:
http://www.micronsystems.de/pd-707623772.htm?categoryId=36

Held & lykke med projektet!

--
MVH
Kenneth T

Fra : Moller

Dato : 09-03-05 15:35

Jesper Nielsen wrote:

   http://www.dot-e.dk/mc/powercommander

   Lidt info på dansk ;)

   VH
   Lars Molnit

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 09-03-05 17:26

Tak for svarene.

Min plan var lidt at finde en på ebay, har set dem til ca. 150£ nye
til andre maskiner, og så bruge det standard map man kan downloade til
min Hornet 900 fra powercomander.com med original udstødningerne.

Senere ville jeg så sætte andre udstødninger på og får dot-e til
at stille den ind.

På den måde ville jeg have et setup at skifte til på de
"street-legal" banedage og et setup til at spille smart med på linien

Who knows, vi ser hvad der sker.

Mvh
Jesper

Fra : S.G

Dato : 09-03-05 18:35

De koster 300 euro nye på ebay i tyskalnd :)
Se om du kan finde en til din model

Fra : GRISEN

Dato : 10-03-05 08:57

On 9 Mar 2005 04:01:58 -0800, "Jesper Nielsen" <jesper.bram@gmail.com> wrote:

>Jeg overvejer at finde en power commander til min Hornet 900 på ebay
>el. lign. Men! skal man have en model specielt til ens cykel, eller
>hvordan fungerer det?

Jeg købte min på ebay.de for €295 hos Hawg Shop.
Jeg gav €9,50 i fragt.
Problemfri handel og Power Commanderen var spritny.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=82140&item=7959353347&tc=photo
Du byder/køber, og fortæller bagefter hvilken mc du har.
Leveringen tager så et par uger, fordi de skal skaffe den rigtige model hjem til dig.

Den er nem at montere, men regn med at den skal på rullefelt en time eller to for at blive justeret ind i forhold til luftfilter og lydpotter.

*
Jan