Forgive me Lord - for I have sinned..
Fra : Torben Scheel

Dato : 07-03-05 17:00

Det fine vejr blev for meget for mig, så jeg måtte åbne sæsonen med en
tur rundt om arresø. Masser af sne i landskabet, men vejene for det
meste tørre (lidt smeltevand hist og her). Jeg er lige blevet færdig med
forårsklargøringen (http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=989), så det kan
måske forklare det.

Selvfølgelig var det ikke min der måtte nedsaltes, men fruens (der dog
fik en spand lunkent vand og en kædesmøring bagefter)

--
vh
Torben

Fra : Schlæger

Dato : 07-03-05 17:13

Torben Scheel wrote:

> Det fine vejr blev for meget for mig, så jeg måtte åbne sæsonen med en
> tur rundt om arresø.

Det kan du eddermame ikke være bekendt !!! Et er at du gør det - noget
andet er, at du FORTÆLLER vi andre om det. Jeg går og venter på at få min
nyerhvervelse på gaden - det eneste som holder mig tilbage, er mig selv

Min kæreste påstår, at hun synes jeg er begyndt at ryste på hånden ....

Håber dog trods alt, at du havde en god tur - skiderik !!!

Mch Schlæger

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-03-05 17:19

Torben Scheel wrote:
> [...]
>

> Selvfølgelig var det ikke min der måtte nedsaltes, men fruens (der dog
> fik en spand lunkent vand og en kædesmøring bagefter)

Du er tilgivet

Havde ejg haft min sprit nue SV'er stående på matriklen, var den så'gu
også blevet luftet i dag .. .. ..

--
Dun@nt der skal op til forhandleren og "ae" Sv'eren i morgen
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 07-03-05 17:32

Torben Scheel wrote:

> Selvfølgelig var det ikke min der måtte nedsaltes, men fruens (der dog
> fik en spand lunkent vand og en kædesmøring bagefter)

Ha ha, kylling! LOL
Så snupper man bare konens ged, hvis man vil undgå at have sin egen sølet
til i salt!?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 - sover ZZ

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-03-05 18:20

Psycho Cowboy wrote:

> Ha ha, kylling! LOL
> Så snupper man bare konens ged, hvis man vil undgå at have sin egen sølet
> til i salt!?

Du kender tydeligvis ikke fruens temperament - det kræver mere mod end
du tror

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-03-05 17:42

Torben Scheel wrote:

> [...]
> tur rundt om arresø. Masser af sne i landskabet, men vejene for det
> meste tørre (lidt smeltevand hist og her). Jeg er lige blevet færdig med

Hold da k*ft den er blevet flot, Torben! Godt arbejde!

> Selvfølgelig var det ikke min der måtte nedsaltes, men fruens (der dog
> fik en spand lunkent vand og en kædesmøring bagefter)

Hehe - ved hun noget om det?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o (stadig i hi)

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-03-05 18:23

Tony Lorentzen wrote:

> Hold da k*ft den er blevet flot, Torben! Godt arbejde!

Takker - er det ikke ok for et garagejob? Oh - at kende en vognmaler..
det er den bedste flaske single malt jeg har skilt mig af med.

> Hehe - ved hun noget om det?

Jada - min er ikke _helt_ færdig. Og mon ikke den først skal blive det
d. 16/3 (i hvert fald at dømme efter smagen på fruens kåbeglas). Det kan
godt tage lidt tid at montere en benzinslange..

Fra : anders majland

Dato : 07-03-05 18:24

> Det fine vejr blev for meget for mig, så jeg måtte åbne sæsonen med en tur
> rundt om arresø.

Foråret er på vej - På turen hjem fra arbejde i eftermiddags havde jeg ikke
brug for varmehåndtagene og selv på de små (gen)veje var der næsten ikke
mere is på vejen.

/A

Fra : Schlæger

Dato : 07-03-05 19:35

anders majland wrote:

var der næsten ikke mere is på vejen.

Is er fint på en tallerken eller i en vaffel, MEN ..... !!!

Mch Schlæger (som har målt 8 PLUSgrader på altanen i dag)

Fra : Anders Christensen

Dato : 07-03-05 23:21

Schlæger wrote:

> anders majland wrote:
>
> var der næsten ikke mere is på vejen.
>
> Is er fint på en tallerken eller i en vaffel, MEN ..... !!!
>
> Mch Schlæger (som har målt 8 PLUSgrader på altanen i dag)

Jeg var oppe på 14,7 her i Århus C.
Men der har solen nok også stået direkte på termometeret sonde..

Dit wodoo ser ud til at have en effekt

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 08-03-05 14:26

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>

> Selvfølgelig var det ikke min der måtte nedsaltes, men fruens (der dog fik
> en spand lunkent vand og en kædesmøring bagefter)

Ifølge min BMW manual bør man bruge KOLDT vand til at vaske vejsalt af med.

mvh
Bent Erik
BMW K100RS som bare venter på 15-20 mm regn med efterfølgende tørvejr.

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-03-05 14:42

Bent Erik Thomsen wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> Ifølge min BMW manual bør man bruge KOLDT vand til at vaske vejsalt af med.

Problemet er bare at det har det med at hænge fast i frostvejr Men
tak for tippet - det er værd at huske senere på sæsonen.

--
vh
Torben