defa mc security alarm
Fra : S.G

Dato : 07-03-05 16:29

http://www.defa.com/mcsec.php3
Nogen der kender den alarm her eller har erfaringer med den?

Synes selv den ser ret smart ud, bla det at man ikke skal trykke på
fjernbetjening osv

Kan få den monteret ret billigt, da svigerfar forhandler dem!

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 07-03-05 17:23

S.G wrote:
> [...]
> fjernbetjening osv
>
> Kan få den monteret ret billigt, da svigerfar forhandler dem!

1) Hvad siger svigerfar? -ham må _især_ du kunne stole på
2) Hvis han siger "Den er dæl'me fin" så er den nok det!
3) Hvis 1) og 2) er opfyldt, hvilken pris kan du så skaffe dem til, til
os andre

--
Dun@nt der lige fandt pdf dokumentet vdr. DEFA montagen til SV'eren
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Bjørn S

Dato : 07-03-05 18:07

S.G wrote:
> http://www.defa.com/mcsec.php3
> Nogen der kender den alarm her eller har erfaringer med den?

Hvis du søger tilbage på google under groups og denne gruppe på Defa
Alarm, skrev jeg om min.
Jeg er stort sæt tilfreds.
Kun i meget hårdt blæsevejr med præsenning på har den udløst. Aberet er
at den automatisk bliver genaktivert når tændingen bliver slukket, lidt
for hurtigt. Det kan f.eks ske når du sitter på cykkelen. Jeg var også
ude for at batteriet i
backupalarmen trak rett meget strøm når den var ny/tom for strøm, nok
til ihvertfald at knalde en 7,5 A sikring :-/

- og så var det lige placering og montering

--
/Bjørn

Fra : Keld

Dato : 07-03-05 19:23

Jeg købte en cykel, hvor den var monteret på, men blev træt af at den
selvarmerede for hurtigt, så den røg sgu' i skraldespanden
Så når jeg engang får taget mig sammen, kommer der en sola-larm på.

Fra : Kasper Friis

Dato : 07-03-05 21:23

> [...]
> fjernbetjening osv
>
> Kan få den monteret ret billigt, da svigerfar forhandler dem!

Jeg går ud fra det er den jeg har.. fik den monteret på min ZX6R da jeg
købte den sidste år.. Jeg synes den virker fint.. men modtageren til
transponderen kunne ikke sidde omkring tændings låsen som det er meningen
(kan den ikke på alle maskiner), så min blev placeret under noget plastik
ved den ene kåbe side, så når jeg skal deaktivere den skal jeg lige sætte
mig op så alarmen aktivere også kører transponder forbi.. hvis jeg bare
sætter nøglen i går alarmen igang efter lidt tid.. det er lidt irriterende
til tider, men ellers funger den fin...

har haft et par fejl alarmer, en gang i blæsevejr, og den anden kunne jeg
ikke lige finde grunden, men havde mine tvivl om nogen af de drenge der sad
på legepladsen lige ved siden af havde været oppe og sidde på den??..

jeg har været godt tilfreds.. men ville hellere have en alarm som min ven
har på sin bil, der bipper hans håndsæt også når alarmen går igang, skulle
vist virke på 2-300 meters afstand.. og han kan starte den med håndsættet,
men kender desværre ikke nogen alarm til MC der kan det.. :( nogen andre der
har set eller hørt om det nogen steder?

Kasper friis

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-05 21:41

> [...]
> men kender desværre ikke nogen alarm til MC der kan det.. :( nogen andre

Ja da:

http://alarmshop.dk/shop/product_info.php?cPath=23&products_id=623

Mvh
Morten

Fra : Kasper Friis

Dato : 08-03-05 13:32

> der
>
> Ja da:
>
> http://alarmshop.dk/shop/product_info.php?cPath=23&products_id=623

Det var godt nok billigt, men mon så kvaliteten så også er til prisen??, det
er jo mit kæreste eje den skal passe på :)

Kasper friis

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 14:06

> Det var godt nok billigt, men mon så kvaliteten så også er til prisen??,
det
> er jo mit kæreste eje den skal passe på :)

Jeg ved det ikke, har overvejet om jeg skal købe en til min.. min er også
kun det 3. kæreste eje..

1. Kæresten
2. min BMW
3. Min Streetfigher..

Mvh
Morten

Fra : Kasper Friis

Dato : 08-03-05 14:31

> Jeg ved det ikke, har overvejet om jeg skal købe en til min.. min er også
> [...]
Ej okay så er min også kun mit 2. kæreste eje

1. kæresten
2. min Kawa

Forstår dog ikke du kan sætte din BMW foran din motorcykel.. fuldstændig
uforståligt ;)

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 14:45

> [...]
>
> 1. kæresten
> 2. min Kawa
>
> Forstår dog ikke du kan sætte din BMW foran din motorcykel.. fuldstændig

Hehe, vægtskål...

BMW med 180HK i super stand, med alt det udstyr jeg vil ha..

Suzuki der er totalt skildt ad, og som kun får 50hk.. og så er den fra 81
hehe...
Havde det nu været en R1 så havde den været før bimmeren, men så havde jeg
også skulle ha drop hele tiden, sådan som jeg ville savle.. den er så
lækker....

Mvh
Morten

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-03-05 15:00

Juel wrote:

> [...]
> Havde det nu været en R1 så havde den været før bimmeren, men så havde jeg
> også skulle ha drop hele tiden, sådan som jeg ville savle.. den er så

Tjah. Familiemadkassen kommer efter min FJ, uagtet Turbo og 200hk (Rover
620ti). Den er da herlig - ingen tvivl om det - men sjovere end MC? Aldrig.

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-05 15:25

> Tjah. Familiemadkassen kommer efter min FJ, uagtet Turbo og 200hk (Rover
> 620ti). Den er da herlig - ingen tvivl om det - men sjovere end MC?
Aldrig.

hehe overvejede faktisk en 620ti, men rygtet siger at det er noget skrammel,
og at den er møgdyr i dele..
Nej men MEGET mere praktisk.. super komfort + lækkert anlæg og en masse HK
og lyden af 6cylindre der brummer i den helt igennem dobbelrørede
udstødning.. det er altså lækkert, selv en regnfuld mørk vinterdag..

Mvh
Morten

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-03-05 17:30

Juel wrote:

> [...]
> og lyden af 6cylindre der brummer i den helt igennem dobbelrørede
> udstødning.. det er altså lækkert, selv en regnfuld mørk vinterdag..

I 1. gear i Motorring III køen en herlig snesjappet morgen. Så fedt at
være bilist

Det er ikke umiddelbart noget skrammel, men delene er rigtig nok dyre.
En del kan dog bruges fra Honda Accord som er lidt billigere. Men nu er
vi vist tilstrækkeligt off topic.

--
vh
Torben

Fra : J. Jørgensen

Dato : 08-03-05 18:32

"Kasper Friis" <Kasper.friisFJERN@lundebjergnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hej Kasper
Undskyld det første svar er tilsyneladende gået til din privat mail (kan
ikke lige finde årsagen)
Jeg håber denne går til Nyhedsgruppen.

Hej Kasper
I Bella centret var der en LIFAN 250 (Kineser-VIRAGO) til sølle 34.000 kr. +
lev.
Der er fjernbetjening incl. starter standardudstyr.
Du skal til gengæld ikke forvente at kunne "sparke" den igang.
Hvordan det ellers fungerer kan jeg berette om senere når Syningshallen i
Roskilde
vågner op - forløbig er der afsat tid til den 17. - Det er fandme nogle sure
dage at vente, når man gerne ville have den stående, for at pusle lidt
omkring den.

Hilsen
Jørgen

Fra : Jacob Larsen

Dato : 08-03-05 19:36

"J. Jørgensen" <jjdan@galnet.dk> wrote in message
> [...]
> er fandme nogle sure dage at vente, når man gerne ville
> have den stående, for at pusle lidt omkring den.

Jeg forstår ikke lige, skal du have synet en helt ny cykel?
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der

Fra : J. Jørgensen

Dato : 08-03-05 20:16

"Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.aau.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> --
> mvh. Jacob Larsen - GS500E
> "Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der

Hej Jacob
Så vidt jeg har forstået er det den første her i landet - typegodkendelse
har vel ikke fundet sted?
For mig er det også lidt mærkeligt - ved handelen var der tale om et "par
dages" leveringstid.
Vi talte om en registrering af køretøjet, som så er blevet fastsat til den
17.d.m.
Jeg bad om fremskyndelse, men det kunne ikke lade sig gøre.
Hilsen
Jørgen

Fra : Jacob Larsen

Dato : 08-03-05 21:01

> [...]
> Vi talte om en registrering af køretøjet, som så er
> blevet fastsat til den 17.d.m.
> Jeg bad om fremskyndelse, men det kunne ikke lade sig

Ok. Jeg troede bare, at alt det var i orden, når de begyndte at sælge af en
ny model. Lidt underligt.

Fra : Johnny Johansen

Dato : 07-03-05 22:28

> [...]
håndsættet,
> men kender desværre ikke nogen alarm til MC der kan det.. :( nogen andre

Jeg har en alarm til salg som aldrig har været monteret og med sådan en
pager. Den er i original indpakning. Hvis du er intresseret kan du maile
mig. ale@tele2adsl.dk
Du kan se specifikationerne på den her
http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10034960.PDF

Hilsen Johnny